Caïro Crackling

Pfff... Kruitstress noemen ze dat toch?
In diverse bunkers staan de pallets al te drogen.

En door...
Heb al twee jaar op rij minder Cairo's geleverd gekregen dan besteld omdat de des betreffende winkel 2x te weinig geleverd heeft gekregen. Dus blijft ook dit jaar weer spannend of de bestelling volledig is :d

Heb al twee jaar op rij minder Cairo's geleverd gekregen dan besteld omdat de des betreffende winkel 2x te weinig geleverd heeft gekregen. Dus blijft ook dit jaar weer spannend of de bestelling volledig is :d
Ja klopt, dat is momenteel met elk artikel. Als ik de verhalen mag geloven is transport en schaarste een struikelpunt. Vulcan heeft bij voorbeeld nu al veel producten die niet op tijd aan zullen komen.

Als 1 van de weinigen heb ik de cairo crackling nog nooit gehad.
Heb heel dit topic doorgelezen,maar is het nou echt alleen de burst waardoor iedereen dit een geweldige cake vind?

Voor dit jaar is ie in ieder geval wel besteld,net als de piranha van china red.

Maar wat maakt deze cake nu echt zo geweldig volgens jullie.

Heb heel dit topic doorgelezen,maar is het nou echt alleen de burst waardoor iedereen dit een geweldige cake vind?

Voor dit jaar is ie in ieder geval wel besteld,net als de piranha van china red.

Gewoon kopen, dan maak je het mee ;).

Persoonlijk is het gewoon een wauw-factor. De burst is dik, de spreiding is groot, de crackling is overweldigend. Dus voor het publiek is het een dikke verrassing maar ook zelf sta ik iedere keer versteld van de grootte van de boeketten. T.o.v. 30mm compounds is de burst en spreiding gewoon groter, ook omdat die Crackling dat effect nog breder maakt.

Heb nog 1 Caïro staan, vind het label mooier dan de 1.2" crackling chry. Wil dit jaar denk ik wel eindigen met 2 of meer van deze toppers.

Ik heb hem ook nog nooit gehad en ook dit jaar niet besteld (bijna wel 😬)
Ik geniet wel van anderen om me heen daar gaan er massaal cairo’s af denk ik

Het geweld wat 1 Cairo doet in de straat is bijna ongeëvenaard, de burst, de boeketgrote! Top cake

Je moet deze idd mee gemaakt hebben dan bestel je er direct meer. Afgelopen jaar had ik er 4. Stak de 1e af na de 1e verkoopdag en stond de ochtend erop bij de winkel voor mee Caïro’s 🤣.
Caïro’s zijn bij 2 winkels besteld om risico te spreiden. Met pech heb ik niks met geluk genoeg 🤣

Is moeilijk uit te leggen, deze cake moet je gewoon live meemaken om te ervaren hoe goed die is.

Was hetzelfde met de Venom Box van VWM, alleen wat de Cairo nog beter maakt is het hogere tempo

Je moet deze idd mee gemaakt hebben dan bestel je er direct meer. Afgelopen jaar had ik er 4. Stak de 1e af na de 1e verkoopdag en stond de ochtend erop bij de winkel voor mee Caïro’s 🤣.
Caïro’s zijn bij 2 winkels besteld om risico te spreiden. Met pech heb ik niks met geluk genoeg 🤣
Precies dit! Het is een verslavend artikel. Bij mij is het ook van 1 naar 3 naar dit jaar 12 gegaan xD

Back
Bovenaan