gizmo75
VWC lid
In 2022 was de prijs volgens mij 30 euro en dan wel met 20% korting tijdens de actieweek voor 24 euro. Afgelopen jaar was die standaard 25 euro maar was de kortingscode voor de CC niet geldig officieel.
Dat klopt helemaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In 2022 was de prijs volgens mij 30 euro en dan wel met 20% korting tijdens de actieweek voor 24 euro. Afgelopen jaar was die standaard 25 euro maar was de kortingscode voor de CC niet geldig officieel.
Er waren zelfs karton prijzen voor 22,50 per cake
Sterker nog, bij valk voor 20.83 per cake. Kartonprijs was 125.Er waren zelfs karton prijzen voor 22,50 per cake
Voor 25 euro gespot bij Vuurwerk Marrum.. Gelukkig niet duurder geworden dus?..
je kan ze zelfs nog goedkoper vinden
Ennnnn der komt een waaier variant van de cairo crackling. Hoeveel MM en type waaier is mij onbekend. Tis wel van Magnum
Ennnnn der komt een waaier variant van de cairo crackling. Hoeveel MM en type waaier is mij onbekend. Tis wel van Magnum
Kijk das mooi nieuws! Waar heb je die informatie van vandaan als ik zo vrij mag zijn?
Hier ook een waaier variant: https://forum.vuurwerkcrew.nl/forum...a-red/china-red-aa/1795904-piranha-nieuw-2024
Ben benieuwd, zou wel gaaf zijn. Vind de crackling cakes van tegenwoordig een stuk minder... De New Moon van Royal Fireworks was toen der tijd ook zo'n pareltje! Helaas hebben we daar maar kort van kunnen genieten...