Caïro Crackling

Bij magnum was hij de eerste dag/uren in de actie voor 18.75 per cake, was echter een foutje die ze al snel eruit hebben gehaald. Daarna was het inderdaad gewoon voor 25 te koop overal. En bij sommige freakacties/winkels zelf voor rond de 20 euro.

Ik zou het niet durven vergelijken als ik jou was. De Caïro Crackling staat al een aantal jaren op eenzame hoogte. Er waren natuurlijk wel andere crackling cakes en waaiervarianten op de markt verkrijgbaar, maar die hadden niet de felheid, dichtheid en grootte van de Caïro Crackling. Als Magnum nu zelf met een waaier-variant hier van komt, en deze ook echt op de Caïro is gebaseerd, dan is verwijzen naar een artikel van een andere importeur wat mij betreft op voorhand al appels met peren vergelijken.

Ben benieuwd, zou wel gaaf zijn. Vind de crackling cakes van tegenwoordig een stuk minder... De New Moon van Royal Fireworks was toen der tijd ook zo'n pareltje! Helaas hebben we daar maar kort van kunnen genieten...

Afgelopen zaterdag weer ervaren en het blijft een genot om mee te maken. Ondanks de grote spreiding zijn de boeketten alsnog goed gevuld en erg fel voor chry crackling. De burst is natuurlijk ook echt top. Hopelijk wordt ie dit jaar weer geïmporteerd in dezelfde kwaliteit, alles wat deze basic cake speciaal maakt zijn bovenstaande elementen. Één van die elementen minder uitmuntend en het is 'maar doodgewone chry crackling cake' in plaats van de topper hoe we 'm kennen.

Back
Bovenaan