Caïro Crackling

Jaa dit was weer een beukerd! De straat wist niet wat ze meemaakten. De wind bracht het geluid van deze cake zelfs km's verder in de stad. Het gevoel als je dicht bij een karton van deze cakes staat is onbeschrijfelijk bizar. Dit jaar deze gekoppeld aan een karton Air damage, uitstekende combi. Ik hoop dat deze kwaliteit blijvend is.

3 tegelijk geschoten en idd, beste legale cake op de markt met afstand. Heel je gezichtsveld is gevuld met crackling en de grond trilt onder je voeten xD

Magnum idee voor volgend jaar, de Cairo Crackling Box:

Bekijk bijlage 79049

Geweldig scheelt een hoop doorlontwerk. :D

Ik had de Cairo Crackling ook besteld, maar uiteindelijk de 'duurdere' 1.2" Ultimate Chry ontvangen. Was ik super blij mee aangezien ik dat label mooier vind. Maar wat een bazen cake is dit, evenaarde de Snowblind als je ze per 4 tegelijk schiet. Dit is hoe een Chry Crackling bak hoort te zijn, back to the Bonbridge tijden. :droolthum

Weer genoten van deze parel. Batch 2020 en 2023 na elkaar geschoten. Moet de filmpjes nog terugkijken. Maar dacht zelfs ter plekke dat ik de 2023 versie beter vond.

deze dit jaar besteld maar het broertje uitgeleverd gekregen. Vond de ultimate chry weel heel snel leeg schieten dit jaar.

Verder natuurlijk een prachtig stuk vuurwerk en hij gaat er aankomend jaar zeker weer bijkomen.

2x geschoten met 2x Return of the Phoenix,
Blijft toch een heerlijke combi, die ik bij meerdere freaks terug zie komen.
Geprobeerd te goed te timen qua finale, net niet gelukt helaas.

Ergens op de avond hoorde ik in de straat (ik zat binnen) een immens kabaal met dikke dreunen waardoor ik gelijk naar de deur rende om te kijken wat het was. Dit bleek later een Cairo Crackling te zijn. Later op de avond deze zelf voor het eerst afgestoken. Wat een ongelooflijke beuker is dit man, hij maakte alle verwachtingen waar!

Dit was echt wel de cake die bij mij het meeste indruk heeft gemaakt. Echt geweldig. Schoot ze per 9 (3 vd 12 gingen helaas niet), schoot ze ongeveer direct met cake 3 en 4 van 5x Transbomber en wat een geweld zeg. Ongekend!

Blij dat er hier nog wat staan voor komend jaar!

Heb deze niet echt kunnen beoordelen omdat ik ze in drievoud tegelijk afstak met 3x transbomber. Weet dus niet wat nu echt de herrie heeft veroorzaakt, maar het ging er in ieder geval niet normaal hard op hier :)

Vond het jammer dat ik er maar 1 van heb gekocht, komend jaar zullen er wel meer van komen misschien zelfs wel een karton

Ik heb er veel moeite voor moeten doen om deze in mijn assortiment te krijgen, heb ik ze gewoon niet gestookt :bonk:

Voor mij voor het eerst gestookt afgelopen oud en nieuw en erg content mee, mooie diepe burst en felle crackling.

Hopelijk dit jaar weer dezelfde kwaliteit! :D

Beste losse cake die je naar mijn mening kan halen. Wat een burst en spreiding.

Los geschoten, per 2, per 4 het maakt niet uit altijd genieten!

Back
Bovenaan