Caïro Crackling

Bij Valk Vuurwerk in Nijverdal was de omlabeling vanmiddag nog in de losse verkoop beschikbaar voor 25 euro.

Ik zal voor je duimen maar afgelopen jaar heb ik hem helaas ook bij Raben niet gekregen.
Denk dat het voor mij na dit jaar ook de laatste keer was. Wederom geen levering van producten en zeggen dat een product is afgekeurd terwijl dat totaal niet t geval was….

Nou ik moet morgen nog naar Raben om de Cairo te halen. Ik voel een opgefokte torrr aankomen.

In Helmond bij houtsebazar hebben ze deze ook nog voldoende in de winkel staan.
Dus misschien is dat een optie voor je?

Ik zag dat ze tot 21u open zijn dus ik heb 2x gebeld maar er wordt helaas niet opgenomen.
Het is een uur rijden vanuit hier dus als ik zeker zou weten dat ze voldoende op voorraad hebben dan rijd ik er morgenochtend wel heen maar onwetend vind ik het het risico niet waard.

Ik zag dat ze tot 21u open zijn dus ik heb 2x gebeld maar er wordt helaas niet opgenomen.
Het is een uur rijden vanuit hier dus als ik zeker zou weten dat ze voldoende op voorraad hebben dan rijd ik er morgenochtend wel heen maar onwetend vind ik het het risico niet waard.

5 minuten geleden eentje opgehaald. Stonden er nog 5/6 in de glazen vitrine dat ik zo zag. Wel voor de hoofdprijs van €39.99

Bart van houtse bazar is hier ook lid. Misschien kan je hem een berichtje sturen? Heb hem ook wel eens wat apart laten zetten. Geen idee of hoe ik hem kan taggen maar het is deze user: https://forum.vuurwerkcrew.nl/member.php?1104-5pyroman5

ooojeee, ja dat snap ik. Die ga jij waarschijnlijk niet krijgen.

En daar heb jij gelijk in gekregen. Ik zelf wist het eigenlijk ook wel, maar we zijn tot een oplossing gekomen en kreeg op het moment dat ik in de winkel stond een whats appie van een forum lid ( Derrijck / Spanischcracker ) dat ik er twee van hem kan overnemen.:handsup: Dus ik heb in ieder geval de Cairo straks in bezit.

En daar heb jij gelijk in gekregen. Ik zelf wist het eigenlijk ook wel, maar we zijn tot een oplossing gekomen en kreeg op het moment dat ik in de winkel stond een whats appie van een forum lid ( Derrijck / Spanischcracker ) dat ik er twee van hem kan overnemen.:handsup: Dus ik heb in ieder geval de Cairo straks in bezit.
Potverdorie best erg dat ze het zo doen, gelukkig dat een forumlid je heeft voorzien

Wat een held! :applause:

Mooi verjaardagscadeau zo :wink: Ga je 100% van genieten!

Back
Bovenaan