Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is deze (of een omlabeling) nog ergens op voorraad gespot in Gelderland?
Wij hebben er al een paar maar wil er nog wel wat toevoegen.
Ook nog 2 van deze toppers op de kop weten te tikken. Alleen wel de hoofdprijs van €37,50 per stuk voor betaald![]()
Bij mij bij Raben Voorburg. Geven gewoon 2 andere cakes mee zonder aan te geven. Na het checken terug gegaan en toen zeiden ze dat het product afgekeurd is. Ik weet wel beter. Jammer dat ze moeten liegen, geef het in eerste instantie gewoon aan. De vervanging had ik zelf al besteld dus die wilde ik niet, verder ook niks van crackling beschikbaar. Iets anders uitgezocht met iets meer waarde maar de enige reden dat ik daar heb besteld was voor deze. Hier ga ik niet meer naartoe.
ik was terug gegaan, dit kan toch niet... moet toch in overleg gebeurenDan was ik niet de enige dus
mijn tas ook dicht geplakt op goed vertrouwen naar huis alle zaken gjng goed driesprong vuurwerkhal etc.
Maar Hier geen wicked six geen cairo geen winners uit eindelijk is me blackfriday korting eigelijk uit me eigen zak geweest.
Allemaal goedkopere vervangers gekregen helaas.
Maar goed 1 keer nooit meer hier.
ik was terug gegaan, dit kan toch niet... moet toch in overleg gebeuren
op zich zijn city trip cakes top cakes maar inderdaad compleet andereHier het zelfde verhaal met hun.
Vervanger in een dichte zak.
De eigenaar gaf het aan me, maar zei er niks over.
Vervangers zijn cakes van de City Trip zonder crackling
Hier het zelfde verhaal met hun.
Vervanger in een dichte zak.
De eigenaar gaf het aan me, maar zei er niks over.
Vervangers zijn cakes van de City Trip zonder crackling
Kan je helaas geen privé bericht sturen(heb je dat uit gezet?)dus dan maar zo. Mocht je perse nog een Cairo(of 2 willen) moet je mij maar even een berichtje sturen.
TP al geprobeerd? Daar heb ik ze gisteren nog gewoon geleverd gekregen.Als deze nog ergens in het zuiden des lands te verkrijgen is dan hoor ik dat graag.
Ik wil niemands verwachtingen onnodig hypen want dan gaat iets al snel tegenvallen, maar het enige wat hier tot nu toe bij mij overheen ging was de Funke Fireball vorig jaar. (Daar heb ik nu €400voor over als iemand ruimtegebrek zou hebben)
Ik zag ze niet meer op de site staan (ik had woensdag pas het breekpunt dat ik besloten heb toch te gaan knallen)TP al geprobeerd? Daar heb ik ze gisteren nog gewoon geleverd gekregen.
Webshop is vanaf kerst al dicht.Ik zag ze niet meer op de site staan (ik had woensdag pas het breekpunt dat ik besloten heb toch te gaan knallen)
Dus toen snel bij 2 winkels wat magnum besteld welke toen nog online waren.