Caïro Crackling

Ik ga daar ook nog speciaal heen voor alleen deze cake.
Gekkenwerk eigenlijk maar prima ;)
Hahaa echt he. Ik ook gister besteld en daardoor mijn route verlengd. Zie deze cake al 2 maanden, maar elke keer dacht ik hmm.. Zal wel.. Nu 2 besteld, mogelijk nog 1/2 bij bestellen. Maja ik heb de NOI-Z ook al!

Hier ook een flinke bak zin om de twee exemplaren de lucht in te rammen!

Ook een heeeel clean label zeg! Heeerlijk. Hier nog de Dummy bij Ano Vuurwerk.Ano_2023_11-2023 - 34.jpg

Ik moet het helaas doen met 2 karton van deze. :rolleyes:
waar ik alleen niet snap is op het label zie ik 25mm staan, ook op de 2023 batch. Terwijl overal 30mm staat. Kan een dergelijke fout op het label niet voor afkeur zorgen?

Zie ook filmpje van PyroBlom op YT 6:34. Staat duidelijk 25 mm en hij zegt dat het 2023 batch is. Iemand enig idee hoe dit zit?

Ik moet het helaas doen met 2 karton van deze. :rolleyes:
waar ik alleen niet snap is op het label zie ik 25mm staan, ook op de 2023 batch. Terwijl overal 30mm staat. Kan een dergelijke fout op het label niet voor afkeur zorgen?

Zie ook filmpje van PyroBlom op YT 6:34. Staat duidelijk 25 mm en hij zegt dat het 2023 batch is. Iemand enig idee hoe dit zit?

Vuurwerk wordt niet afgekeurd aan de hand van het plaatje wat er op de voorkant staat, zolang er maar een gebruiksaanwijzing in het Nederlands op te vinden is. Je zou er bij wijze van spreken ook 2000 mm op kunnen zetten. Verandert niks aan de veiligheid van het product, dat verder aan alle eisen voldoet. :biertje:

Lekkere beuker zo in 5-tal alleen al, als ik zie dat er leden zijn die er 2 karton van hebben... dat wordt genieten!!

Worden heerlijke beelden dit jaar, ben benieuwd naar alle finale projectjes. Denk dat de Cairo zelf nog iets doffer is dan de eerste batch van de Secret Salute (2011) en dat was al pure oorlog, dus dat beloofd wat voor de Cairo (Snowblind) projectjes. :handsup:

Back
Bovenaan