Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

ja ik zit er ook aan te denken om deze dit jaar er weer bij te nemen. Maar heb nog veel meer mooi spul gezien.
Keuzes keuzes keuzes :bonk:

Ik ga hem, na jaren wel, niet meer aanschaffen. Ondertussen veel te vaak meegemaakt. Daarnaast kwam er een andere aanbieding met 19 schots cakes voorbij die veel gunstiger was. Maar ik blijf zeggen dat dit echter toppers waren! Prijs kwaliteit was uitstekend! Ik heb in de afgelopen jaren denk ik rond de 15 assortimenten weggeschoten.

In tegenstelling tot velen hier, ga ik 'm dit jaar voor het eerst aanschaffen. Ben benieuwd hoe die presteerd in vergelijking tot BIG 19 die ik vorig jaar had.

Heb hem dit jaar ook weer besteld. Hoop dat de chinees de labeltjes goed geplakt heeft zodat er wat combi's gemaakt kunnen worden eventueel. Dat is nog wel eens een probleem geweest de laatste jaren ...

Ik twijfel nog. Of buurt assortiment of kies voor zena assortimenten. Bijv de revolution misschien tips????

Welke assortiment is volgens jullie nu eigenlijk het beste?
En dan ook graag even de reden waarom vermelden.

Big 19 (Wolff)

Buurt assortiment (Rubro)

Fairytale (Evolution)

Ik vind niet dat deze vraag in een topic over het Buurtassortiment thuis hoort.
En bovendien is hier al zó veel over geschreven.
Het ontloopt elkaar niet veel, en iedereen heeft zo zijn mening.

Deze zit dit jaar weer in mijn assortiment! En ook de Big 19 en de complete serie Extreme Salute 2.0. Ben echt benieuwd welke het beste is. Maar volgens mij doe je aan geen van allen een miskoop, Spring thunder. Van het Fairy tail assortiment had ik nog nooit gehoord..

Blijft een geweldig assortiment. Zit er ieder jaar weer bij, maar ook ieder jaar weer een dik succes.

Was de eerste keer dat ik dit assortiment had. Gelijk 2 keer meegenomen en iedere cake per 2 geschoten.

Wauw wat was dit genieten! En dat voor 10 euro per cake, grandioos :D

Waren inderdaad weer top dit jaar. Alleen wanneer leren die chinezen eens goed labels plakken. Wilde de tail cake gebruiken voor in showtje, kwam de crackling chrysantum er uit ...:bonk:

Elk jaar een ander 19 shots assortiment maar moet zeggen dat Buurtassortiment echt wel mooi was.
Dikke knallen en boeketten. Mooi om ze per twee te schieten. Zeker een aanrader.

Back
Bovenaan