Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Dat was hij ook, helaas niet meer. Dan maar het hele assortiment aanschaffen! Misschien wel dat ik de finale verwijder uit de cake.

Vorig jaar had ik een setje van dit assortiment aangeschaft, en een stookmaat ook :) Daarom hebben we een paar keer dezelfde cake tegelijk afgestoken in tweevoud. Hierbij die films!

Dit jaar voor t eerst de buurtassortiment. Net 1 afgestoken...
Mijn hemel wat een top pot. Grote effect en harde burst.
Belooft wat voor de overige potten straks. Rubro word.mijn nieuwe leverancier voor.vuurwerk komend jaar.

Heelijke cakes! ik had ook een karton Extreme Salute 2.0. qua burst scheelt het echt niks. alleen de tailcake moet je van houden. bij mij zat het label niet juist geplakt. denk je de tail cake te schieten krijg je alsnog boeketten haha. Maar toch, heerlijk krachtige potjes dit!

Had dit pakket dit jaar voor het eerst. Wat een krachtpatsers.. Ik hoop dat ze dit assortiment er NOOIT uithalen! Deze komen er volgend jaar zeker weer! Alleen dat de labels niet juist geplakt zijn is een tegenvaller. Ik schoot de Power Zone(dacht dat dit de cake was met de crackling chrysanthemums) samen met de Secret Salute, en daar kwamen nu de boeketten uit wat normaal in de Space Intruder zat.

Ik vraag me af of er nog nieuwe productie was ... Er is al eerder sprake van geweest dat ze er uit zouden gaan. Was dit rest voorraad wat er nu te koop was ?

Dit jaar ook voor het eerst. Echt hele goed cakes :droolthum:

Ik had ze dit jaar ook voor het eerst, maar ben er zeer te spreken over. Goede burst, brede boeketten en die crackling finales vulde de lucht goed. De tail cake deed het ook erg goed en is een leuke toevoeging.

BIj mij klopte de tail ook niet.. maar alsnog een mooie cake.
Heb alles los geschoten over de avond heen, van 6 tot 12 ieder uur een cake :)

Heerlijke cakes! Harde klappen, grote en volle boeketten, mooie effecten.

Top spul! Volgend jaar minimaal 1 doos hiervan.

Weer enorm van genoten, wat blijft het een geweldig goed assortiment zeg.
Burst is hard, effecten zijn groot en vol.
Erg mooi en dit jaar zeker weer.

tweede jaar op rij gehad en ze blijven toch zeer goed! Ik kan ze alleen niet meer krijgen geloof ik.. dat zou jammer zijn, anders moet ik hem zeker weer hebben.

Blijven mooie cakes..
Vooral die tails vind ik geweldig, En natuurlijk dikke burst en mooie grote effecten ..
Had zoals op mijn foto 12x W-shape.. maar door de knikken in het lont.. zijn somige niet afgegaan.
Waardoor mijn W-shape beetje in de soep is gegaan.. begin even handje geholpen...
daarna maar zo gelaten helaas.

Maar toch dik van genoten...

^^ Wow! dat heb je goed bedacht! Jammer dat er een paar niet afgingen.. Vooral die cake met de chrysanthemums vind ik waanzinnig mooi. Wat een geluid ook!

Back
Bovenaan