Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Na wat ik nu begrijp zit er dus helemaal geen tails cake in mijn assortiment? :P in mijn ass. zit de color pearls in plaats van de Color Tails.. en de Giant Finale was ook een cake met boeketten.. beetje vreemd.. maar wel lekker

Och och, wat was ie weer mooi ! Ik had het idee dat de boeketten nog groter waren dan vorige jaren. Ook was de tail cake weer in alleen wit uitgevoerd. Iedereen in de straat blijft dat altijd een topper vinden. Volgend jaar zeker weer.

Och och, wat was ie weer mooi ! Ik had het idee dat de boeketten nog groter waren dan vorige jaren. Ook was de tail cake weer in alleen wit uitgevoerd. Iedereen in de straat blijft dat altijd een topper vinden. Volgend jaar zeker weer.
He.. Ik had Colored tails.
Voor het eerst dit jaar, lekkere burst en de crackling finale is helemaal niet storend, wat ik niet verwacht had. Volgend jaar weer!

Ja erg mooi spul inderdaad! Ook ik had fel witte tails, achteraf een hoop mensen die vroegen waar je die kon kopen :D. Topassortiment, nu maar hopen dat die achterlijke minimum prijzen tot het verleden behoren (dat zal wel wishfull thinking zijn).
Rubro houdt zich voor mij overigens goed staande na alle kritieken aangezien ook mijn secret salutes (en al het andere Rubro spul) gewoon weer erg goed waren.
Zowel het BA XXL als de Secret salute komen er volgend jaar gewoon weer in redelijk grote getale bij!

Wat een schitterend assortiment! Dit jaar voor het eerst geprobeerd en ben er tevreden over. Had de Giant Festival, met schitterende witte tails. Manmanman de hele straat was verlicht.

dit pakket ook afgestoken dit jaar. wat een geweldig pakket. zeker een must have voor komende jaarwisseling. ook de cake met tails was geweldig. ontzettend dikke magnesium tails :O wauw geweldig!

Ik had hem voor het eerst, en volgend jaar komt die zeker weer, maar dan keer 2! Wat een mooie cake's, die magnesium tails waren prachtig, maar alle andere waren ook super, super breed crackling boeket, ja hier hou ik van!

Ook ik had hem weer zoals de voor gaan de jaren. en deze mag gewoon niet ontbreken in je Collectie, het is en blijft een topper!

Dit jaar 2x verwerkt in mijn show. Wat een prachtige cake's zijn dit! Heerlijke burst, mooie grote boeketten. Ook ik had de giant festival versie met de witte tails. Alle 12 cake's zijn volledig afgegaan in tegenstelling tot de Extreme Salute waar ik er ook 12 van had maar er 3 niet goed gingen. Volgend jaar zeker weer 2x dit assortiment.

Ik had dit pakket dit jaar ook voor het eerst afgestoken omdat alle 25gr profblokken uitverkocht waren.Al deze cakes voldeden volledig aan mijn verwachtingen! Geweldig die super witte tails,is haast niet te filmen als je er te dicht op staat met je camera:p.De boeketten waren lekker groot en goed gevuld,kleuren ook goed,variatie in dit pakket ook prima.De crackling boeketten vond ook mooi terwijl dit niet mijn favoriete effect is.

Iedereen het beste voor 2013 toegewenst!

Ik had dit assortiment voor het eerst dit jaar en ben helemaal tevreden! Harde burst, grote & mooie effecten, en daardoor goede prijs/kwaliteit. Ook ik had de witte magnesium tails, echt prachtig hoe die dingen de hele straag verlichten!

Had hem dit jaar voor het eerst(2x) en moet zeggen, wat een TOPPER...
Had er al aardig wat filmpjes van gezien maar in het echt is hij nog zoveel mooier.

Vorig jaar uitverkocht, dus dit jaar eindelijk eens kunnen aanschaffen! Wat een geweldig assortiment! ...En dat voor 89 euro! Nu vraag ik mij af, waarom heb ik er niet 2 genomen of 3, haha!!

Vorig jaar gehad en het leek wel of ze dit jaar nog mooier en de boeketten groter waren dan vorig jaar!

Ik had ook de Immortalgold maar volgend jaar komt er ipv de immortalgold weer een extra buurtassortiment!! Wat een pracht assortiment Grote boeketten en laag knallen, Wauw!!!

Had 3x het buurd ass.
2 had ik er doorlont!
Wat een spektakle! Menig proff blok legde het tog echt aff tegen dit doorlonte setje.
Wel zaten de viscootjes erg los in het quick match van de cake's.
Het 3e ass stak ik los af.
Echter was ik ontevreden over deze (waarschijnlijke 2012 badge).
De boeketten waren groot en mooi vol.
Maar heb 3x sterren moetten happen omdat tot 3x yoe dr cake's uit elkaar klapte!.
Hen ik touwens bij meer Rubro cake's gehad!!
Gewoon gevaarlijk..
Gelukkig waren de doorlonte setjes fenomenaal goed!

Ik had dit jaar ook weer het buurt assortiment, net zoals vorig jaar. Dit jaar een 2012 batch, maar vond ze erg goed gaan net als vorig jaar. Wel had ik bij 1-2 cakes dat de crackling finale niet zo heftig was. Alsof de chinezen crackling tekort hadden ofzo :p En ik mocht dit jaar genieten van de magnesium tails, WOW! Ja, dit blijft een top assortiment.

Dit jaar voor de 3e keer een pakket er doorgejaagd , hij blijft super. Gelukkig dit jaar de Giant Festival met magnesium tails :D machtig mooi dit. Wel viel het me op dat ze de bombettes vrij laag aan de grond knalden de efecten kwamen regelmatig op de grond :bonk: , hier niet zo erg maar dicht bij de bebouwing wel een probleem lijkt me. Mischien toch maar een grammetje meer stijg kruit gebruiken? :idea:

Wat was ik blij dat de pot met tails weer is veranderd zeg.
Echt een prchtig assortiment is dit, stuk voor stuk toppers.
Dit jaar komen ze er zeker weten weer bij.

Back
Bovenaan