Buurt Assortiment XXL [Uitloop]

Ik zag net de eerste post in dit topic uit 2009.
Dit wil zeggen dat dit assortiment al 10 jaar mee gaat, top prestatie van Rubro!!!

Ik zag net de eerste post in dit topic uit 2009.
Dit wil zeggen dat dit assortiment al 10 jaar mee gaat, top prestatie van Rubro!!!

Best knap inderdaad, en dan nog steeds in de top mee draaien qua assortimenten. Gelukkig dit jaar ook weer in de straat staan.

Aankomende jaarwisseling gaan we het zónder deze topper doen. De keuze is gevallen op andere assortimenten, ondanks dat dit assortiment nog steeds absolute top is en voor mij persoonlijk tot een van de beste 19sh assortimenten behoort. Ik ben benieuwd of ik hem ga missen na jaren trouwe dienst :D

Er staan nog 4 dozen van 2018 bij mijn vaste winkel, twijfel om er een te bestellen. Ben normaal niet van de assortimenten. Had dit jaar de brasilianbox besteld maar ook weer geannuleerd spijt spijt...hahaha

Er staan nog 4 dozen van 2018 bij mijn vaste winkel, twijfel om er een te bestellen. Ben normaal niet van de assortimenten. Had dit jaar de brasilianbox besteld maar ook weer geannuleerd spijt spijt...hahaha

Als je twijfelt zou ik het doen dit assortiment is echt enorm goed!

Heb je een link zie ze niet
Hij doelt op de buurtbak denk ik
https://danknaljegoed.nl/siervuurwerk/siercakes-en-batterijen/7310/buurtbak-6-x-19-schots
96E52876-A8EF-479C-A556-1E063551241B_15744-0_8213y9i7ZuHEvqn1T_600x600.png

Back
Bovenaan