Bushwackers

Hele mooie box. Niet de grootste effecten maar de felle kleuren, tempo en de hangtime maken dit zeker een aanrader!

Super compound boxen! vooraf leek deze een beetje klein in vergelijking met al het andere 30mm geweld uit de collectie, maar de effecten waren alles behalve klein. zou deze zomaar nog een keer in de collectie nemen. prijs van 62,50 per box, hier geschoten per 2 tegelijk.

https://youtu.be/8TbEael5XQI?t=96

Een vriend van mij had deze ook dus we besloten hem tegelijkertijd af te steken.
Geweldige doos zou deze zo weer halen !

Zeker een nette compound gewoon geschoten om 12u als eerst voor de rest had ik alleen funke blokken maar deze paste er goed bij echt een toppertje!!

Net weer de films bekeken hier zeg....maar dit blijft ook een hele goede gouden box met prachtige kleuren er doorheen gemixt. Heb je zeker geen miskoop aan :D

Inderdaad Bas, zoals op de film van Jean Paul, per 2, komt dat zeker goed over. Mooie kleuren als aanvulling op het goud, prima spektakel voor een prima prijs!

Blijft een dikke box zo met het goud en de verschillende kleuren tussendoor. Eurostar is sowieso goed bezig met kleurrijke boxen maken, de nieuwe producten waren ook allemaal erg kleurrijk.
Wat me nou mooi lijkt is als hier een fanshape box van komt. Een beetje zoals de Zensation van Broekhoff, rijen van 10 shots en dan lekker rammen. Op kleur gesorteerd, of juist niet. Dan heb je een toppertje! hoop dat Eurostar met meer fanshape producten gaat komen.

Back
Bovenaan