Bushwackers

Zag dat die box ook werd geschoten in de compilatie van pipo4live.

Blij dat ik deze heb besteld. Voor dat geld een bizar mooie box!

Spijt van dat ik deze niet heb doorgezet. 2 voor 100 euro.... was een mooie pre-finale geweest. 2 naast elkaar.

Zeer mooie box, groot vallend goud en mooie kleuren in de boeketten en mines. De burst was gemiddeld ( niet hard en niet zacht ). Leek trouwens op het andere goud na exact de Evo Bomber, alleen is dit met flowercrown en Evo bomber met crackling willows. Maar zelfde tempo en kleuren, alleen had de Evo Bomber een duidelijk hardere burst.

Prima bak, maar kon me op de een of andere manier niet echt boeien. De burst en daardoor spreiding is net onvoldoende vind ik. Kon hem goed vergelijken met de Evo Bomber (hoewel iets ander effect) maar die maakte meer indruk.

Prima bak, maar kon me op de een of andere manier niet echt boeien. De burst en daardoor spreiding is net onvoldoende vind ik. Kon hem goed vergelijken met de Evo Bomber (hoewel iets ander effect) maar die maakte meer indruk.

Klopt, de burst van de Evo Bomber was duidelijk harder. Scheelt denk de helft bij deze box... helaas halen ze niet echt het maximale er uit daarmee. Dat scheelt dus ook erg in de beleving, waardoor ik 'm ook nooit zal kopen. Jammer want het concept en het effect is wel echt mooi.

Ik vind deze voor een prijs van €50,00 een toppertje. EVO bomber heeft dan wel een hardere burst maar is dan ook €40,00 duurder.

Ik vind deze voor een prijs van €50,00 een toppertje. EVO bomber heeft dan wel een hardere burst maar is dan ook €40,00 duurder.

Ja maar dan vergelijk je een outletprijs van de Bushwackers met de adviesprijs van de Evo Bomber. Ik had de Evo Bomber ook voor een stuk minder dan de €89,95 die ze vragen.

Gister gezien op de demo van de vuurwerkhal en ik moet zeggen dat dit een mooie box is. Mooie felle kleuren en het goud blijft aardig lang hangen! Enige minpuntje is dat de burst voor een 25mm box wat aan de zachte kant is.

Prachtige kleuren en voor 25 mm zijn de boeketten gewoon in orde. Burst is wat aan de zachte kant maar zeker niet slecht.

Vond dit een prachtige bak bij Plaggenmarsch afgelopen weekend! De kleuren waren mooi fel, het goud bleef mooi hangen. Als je op zoek bent naar een rambak moet je deze overslaan, maar als je kan genieten van effect na effect op alsnog wel een hoog tempo, dan is dit een hele goede keuze!

Na deze bak werd de Tempest van Evo geschoten en die had een iets betere burst, maar duidelijk minder hangend goud en ook de kleuren waren minder origineel. Het blauw in deze cake is echt prachtig, de rood-achtige kleur is wat meer oranje/roze, terwijl bij de Tempest het de 'gewone' kleuren zijn.

Back
Bovenaan