Burst Duo

Dit is nou de echte kwaliteit zoals ik die Barely Legal verwacht. Kan het niet uitleggen, het is gewoon goed. Burst Duo, en tal van andere cakes van Barely Legal staan ook voor dit jaar weer op mijn verlanglijst. Een dikke YES :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Wow, dat oranje papier bovenop is alleen al heel erg vet om te zien! Leuk om in een verzameling te hebben. Heb ze ook gehad, maar dan de No Mercy en de Silver Salute zelf. Snoei hard :)

Deze zijn écht goed ja, er zal ook nog een film komen dat je hem per karton ziet, echt een dikke aanrader! En wat je zegt, alleen dat uiterlijk is al erg gaaf!

Deze zijn écht goed ja, er zal ook nog een film komen dat je hem per karton ziet, echt een dikke aanrader! En wat je zegt, alleen dat uiterlijk is al erg gaaf!

OFFTOPIC: Misschien moet je maar meer van die leuke foto's bij het aftel gedeelte plaatsen mike:p

Geniale foto Mike.
Heerlijk om te zien.
Zijn inderdaad pracht cakes, snoei hard.

iemand die in realife deze en de thunderstruck hebben gezien en weet of deze kwa knal gelijk zijn?

edit:die van hardix

Ja, dat heb ik, en ik neig toch naar de Thunderstruck dan (afgaande op de demo), maar de Burst Duo gaat echt hard, Silver Salute he. :wink:

Had dit jaar een karton van deze jongens. Uit 2010.
Ze knalden iig net wat harder dan de silver salute.
Had die ook uit 2010.

Vooral de 72 shots, blijft maar doorgaan. Heerlijk.

Had 2 karton hiervan bij orthen besteld. Echt werkelijk bizar harde knallen. Zowel van de 36shots als de 72 shots. De 36 shots versie schoot best rap, en de bombettes kwamen lager dan de 72shots.

Bij de 72shots versie had ik wel een irritante vertraging tussen de salvo's. Duurde soms 5/6 seconde en dan leek het net alsof de cake al klaar was. Best gevaarlijk dus. De knallen scheelde niet heel veel met de salute 1 cake.

Bij de 72shots versie had ik wel een irritante vertraging tussen de salvo's. Duurde soms 5/6 seconde en dan leek het net alsof de cake al klaar was. Best gevaarlijk dus. De knallen scheelde niet heel veel met de salute 1 cake.

Daar had ik op een gegeven moment ook last van.
Idd bij de 72 shots, maar alleen bij de laatste 5 salvo's.
Vond het om eerlijk te zijn wel wat hebben zo.
Want die laatste salvo's deden het vooral erg lekker

Had 2 karton hiervan bij orthen besteld. Echt werkelijk bizar harde knallen. Zowel van de 36shots als de 72 shots. De 36 shots versie schoot best rap, en de bombettes kwamen lager dan de 72shots.

serieus joh?! zo hard? :shocked: gold voor allebei? En waren deze elk geen omlabeling van andere knalbakkies van Wolff? edit; aha, Silver Salute en No Mercy. Dan gaat No Mercy dus nog harder dan Silver Salute? Want die gaat nimmernooitnie in de búúrt van In Shock! Maar No Mercy dus wel...? Interesting...

serieus joh?! zo hard? :shocked: gold voor allebei? En waren deze elk geen omlabeling van andere knalbakkies van Wolff? edit; aha, Silver Salute en No Mercy. Dan gaat No Mercy dus nog harder dan Silver Salute? Want die gaat nimmernooitnie in de búúrt van In Shock! Maar No Mercy dus wel...? Interesting...

Zeker wel, de salute 1 was harder maar het scheelde niet veel. Ja in prijs. Ik zal verschillende filmpjes uploaden waarin beide worden geschoten.

Ik had dit setje ook, maar of het zo hard ging als In Shock, dat betwijfel ik. Desalniettemin een geweldig setje dit. Mijn 72-schots variant schoot gewoon in een prima tempo zijn salvo's de lucht in. De 36 shots variant deed het ook top.

Ik had blijkbaar ook een goed gedroogde burst duo karton. De burst knalde iedergeval alle andere 60 consumenten cake's van mij er uit, met de salute 1 als uitzondering. Volgend jaar zeker weer 2 karton!

Back
Bovenaan