Burger dupe van stunten met kindervuurwerk

Hihihi leuk beter humor dan haat:) jammer trouwens dat de baby pijl is verboden cat1 was zoveel leuker geweest met de baby pijl.

En terecht. Het is flutvuurwerk en het geeft troep.
Mensen die het afsteken zijn uberhaupt al een beetje sneu, maar zeker als je er nu al mee bezig bent, roept dat logischerwijs weerstand op.

Volgens mij geeft vuurwerk altijd troep, wellicht heb jij vuurwerk die geen troep geeft, graag zou ik willen weten waar jij die koopt.
Verder is cat1 vuurwerk geweldig voor mijn zoons, zijn ze sneu ?.... lui die met Cobras rondlopen zijn pas sneu. Kortom een erg sneue opmerking van je.

Stunten met cat. 1 ben ik tegen. Gewoon gebruiken zoals bedoeld, dan is iedereen happy.

Ik ken bijvoorbeeld zat mensen met honden die zeggen dat ze een dag per jaar wel oke vinden, maar een maand lang toch echt te vervelend vinden worden.

Wij hebben elke dag, 365 dagen per jaar last van die aso's die hun honden midden op straat of midden in een mooi grasveldje hun kleine en grote behoeften laten doen waardoor mensen niet normaal over straat of het park kunnen om te wandelen, spelen (kinderen met fietsjes, stepjes), picknicken zonder uitgebreid naar de grond te hoeven staren om niet in een drol te trappen, rijden of belanden. Waarom hoor ik ze daar bijna nooit over?

Ach humor lost een hoop op (te zien in de laatste paar posten)maar wat vinder jullie van de veiligheid van cat1 de fonteintjes zijn wel wind gevoelig geld waf mij betreft ook voor meter pakketten.

Ach humor lost een hoop op (te zien in de laatste paar posten)maar wat vinder jullie van de veiligheid van cat1 de fonteintjes zijn wel wind gevoelig geld waf mij betreft ook voor meter pakketten.

Ik heb geen problemen gehad met cat1 fonteintjes dat ze omwaaien maar als het gebeurd lijkt mij dat ook niet zo'n groot probleem. Het wordt pas gevaarlijk als de bombettes in het rond vliegen maar je hebt geen bombettes in cat1.

Zelf ben ik uitsluitend van de potten en van de boxen en ik kan mijn vuurwerk na ontsteking met een paar worpen in de container gooien. Ik begrijp dat voor dat geintje ook de veegwagen langskomt, maar die komt toch vooral voor de tollen en de astronauten.
Wat betreft je zonen, weet ik niet hoe oud ze zijn (hoef je ook niet op internet te delen voor mij), maar cat. 1 ben je mijn optiek snel ontgroeid. De cobra's staan hier niet ter discussie, maar daar heb ik dan weer geen last van.

Zelf ben ik uitsluitend van de potten en van de boxen en ik kan mijn vuurwerk na ontsteking met een paar worpen in de container gooien. Ik begrijp dat voor dat geintje ook de veegwagen langskomt, maar die komt toch vooral voor de tollen en de astronauten.
Wat betreft je zonen, weet ik niet hoe oud ze zijn (hoef je ook niet op internet te delen voor mij), maar cat. 1 ben je mijn optiek snel ontgroeid. De cobra's staan hier niet ter discussie, maar daar heb ik dan weer geen last van.

Wel eens naar de grond gekeken na het afsteken van een vuurwerkcake? Per tube minimaal van die kartonnen rondjes en ook vaak klei en soms gips. Vorig jaar op een locatie uitsluitend cakes geschoten maar heb daar de volgende dag toch zeker een half uurtje staan vegen om alles weg te krijgen.

Mijn straat/tuin ligt vol met ronde kartonnetjes en die zitten volgens mij toch echt in alle cakes.

Dus omdat wij of anderen het niet zo doen als dat jij het doet zijn ze sneu....?
Vind ik nog wel wat deze zelfbevlekkende opmerking. Ieder zijn ding, ieder haalt lol uit verschillende manieren van vuurwerk beleving.

Dit is lastig, gewone burgers hebben totaal geen weet van cat1 vuurwerk en bellen de politie.
Politie weet er geen raad mee, omdat het niet illegaal is.
Lastig pakket wat veel werk oplevert.

Als iemand de politie belt voor wat sterretjes en wondertolletjes dan noem ik die gene geen "gewone burger" :p Dan is het gewoon een enorme, walgelijke, misselijkmakende, jankende zeikerd.

Maar het gaat weer Nergens over in dit land heren, Nederland is echt een verschrikkelijk zeikland aan het worden. Ze hebben overal maar last van, het zijn fucking knetterlintjes waar praten we over, als ik een scheet laat klinkt het nog harder :frusty:

@20 a 25 euro of daaronder
Zeg dan dat JIJ vind dat cat1 vuurwerk voor sneue mensen is. Jij geeft het weer als feit. Dat bepaal jij dus blijkbaar. Not. Maar ook al zei je dat, is het vrij sneu dit notabene op een vuurwerkforum te doen. Wtf doe je hier dan.

Wie heb ik niet in zijn waarde gelaten dan? Ik geef mijn mening over cat. 1 vuurwerk en over het nu al afsteken daarvan. Ik zit wat dat betreft dichter bij de norm van de Nederlandse samenleving, dan het merendeel van dit forum.

Back
Bovenaan