Bunker Blaster

Wat een geweldig box, als ie volgend jaar te koop is schaf ik hem meteen aan. Mooi tempo en grote effecten.
Filmpjes volgen nog!

Ook gratis gekregen bij Orthen. Maar wat een dikke box is dit dan! Grote effecten en ook nog mooi vol. Per twee geschoten samen met m'n stookmaat. Hij heeft hem ook gefilmd dus de film ervan zullen jullie vast nog wel een keer zien. :)

Voor mij was dit toch één van de toppers dit jaar, misschien zelfs wel de mooiste box van de avond. Wat een geweld zit er in deze box. Ook complimenten van de buren :)

Ik had dit gruwelijk stuk compound gratis bij mijn bestelling ontvangen. Dit bleek onverwacht een van de toppers binnen mijn collectie te zijn :blink:. De hangtime en vorm van de effecten waren echt heel goed bij deze box. Wil deze graag terug in mijn collectie zien :cool:.

Audio staat er niet helemaal goed op omdat ik problemen had met de externe microfoon. Verschil in burst met de buurman was wel goed te horen :D.

Please mr evo, laat deze alsjeblieft in de collectie. Deze bak was zo ontzettend goed! Mensen die uit het dorp kwamen vroegen aan me was dat die van jou?! Ze zagen hem van ruim een km afstand en vonden hem indrukwekkend. Puur staaltje kwaliteit Evo!

Erg mooi, heerlijke boeketten burst en snelheid! jammer dat ik deze niet had , d3ze werd ook maar bij een aantal winkels aangeboden dacht ik das wel jammer

Wauw!! Deze helemaal over het hoofd gezien tussen al het andere Evo geweld!!!
Wat een topper dit!!
Op de lijst voor volgend jaar!!

Wat een prachtige box is dit zeg, die zou ik er wel eens graag bij willen hebben.

Een box om van te smullen, beter dan verwacht. Denk zo'n beetje de concurrent van de colourfull city 2017. Goede klappen, nette boeketten. Ja een topper als je het mij vraagt.65 euro is natuurlijk een utopie, de prijs waar hij voor aan geboden word is hij zeer zeker waard!

Back
Bovenaan