Bunker Blaster

robinn6

VWC lid
Artikelnummer: 333
Artikelnaam: Bunker Blaster
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100 schots
Effectomschrijving: Een verzameling van de krachtigste effecten gecombineerd tot een Vuurwerkbunker Special. Deze 100 schots compound blaast de bunkers uit!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1
Richtprijs: € 125
O.a. te koop bij: Vuurwerkbunker.nl

VBS-01-Bunker-Blaster_3d_3.png

Wij danken vuurwerkbunker.nl voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De colourfull city blaast hem er wel uit op jou filmpje. Maar volgens mij zei de dame dat die net uit de container kwam. Zou een verklaring kunnen zijn denk ik ?

Al met al een mooie box !

De colourfull city blaast hem er wel uit op jou filmpje. Maar volgens mij zei de dame dat die net uit de container kwam. Zou een verklaring kunnen zijn denk ik ?

Al met al een mooie box !

Ja de Colourfull knalde alles eruit op deze demo, maar die heeft waarschijnlijk een jaar kunnen drogen als het de 2017 versie was. Denk dat het met deze box wel goed komt :).

Colorfull city was inderdaad een 2017 versie, klasse bak!

Zelf zijn we super tevreden met de bunker blaster en inderdaad de box kwam de dag van de demo uit de container.

Heerlijke box! Ik vond de cake met gouden blink het gaafste! Weet iemand of deze ook in een andere box zit of los te koop is?

Niemand die me kan helpen met die gouden blink cake met paars en oranje sterren?

Ik zou de importeur van deze box de tip doen om die cake los op de markt te brengen. De combinaties in die cake zijn echt prachtig! De diep paarse en oranje sterren zijn prachtig en de dikke gouden fonkels die er met wat vertraging achter aan komen maken die cake echt de diamant in die box! De combinaties die er na komen zijn ook super goed. Echt hele lekkere glitterwillows met ook een paar keer die vertraagde fonkels.

Ik durf bijna te garanderen dat het de cake van het jaar wordt als ze die cake los gaan verkopen. Ik vond hem echt GE WEL DIG!

DarkSoul heb jij deze ook gefilmd?

Wat een gaaf blokje was dit donderdag zeg! Hij kwam idd net uit de container maar vond hem nu al erg goed presteren. Lekkere wisselende effect combinaties met de kwaliteit van EVO / pangu dat we gewend zijn en voor de prijs helemaal prima heb hem al 2x aangeraden bij kennissen.

[...]
DarkSoul heb jij deze ook gefilmd?

Zeker! :p Ik heb nogal veel gefilmd de afgelopen week, dus ik moest even de tijd vinden om alle films te verwerken.

Erg goede bak hoor! :yes: Die gouden blink (bijna ghost effect) met oranje en paars was zeker super gaaf!

Back
Bovenaan