[Vuurwerktotaal WINACTIE - 5 -2018] Win een Freestyle Trics!

De totstandkoming van de hammer, zie hieronder hoe ze op het geweldige idee kwamen en wie de bedenker was.. :bonk:

Blijft lastig dit. In mijn hoofd ziet het er altijd anders uit dan dat het er uiteindelijk uit komt....

Mijn 2e inzending: Red Alert
(voor degenen die net als ik verslaafd waren aan het gelijknamige spelletje)

Ook nog maar even meegedaan om kans te blijven maken op de hoofdprijs :D
Niet mijn beste werk maar gewoon even wat leuke toevoegingen aan het begin en het einde...

Heerlijke creativiteit weer allemaal zeg, erg gaaf om te zien.
Lekker bezig jongens.

Psssst, Vuurwerk Totaal......

Mijn film gaat heel erg eng worden. :devil:

Schermafbeelding 2018-11-01 om 23.54.22.jpg

Schermafbeelding 2018-11-01 om 23.58.11.png

Vuurwerk totaal - Trics.

PS: in de chat gaan en dan de geschiedenis even doorgaan en deze link aanklikken:

Schermafbeelding 2018-11-02 om 00.11.14.png

Ik hoef niet te winnen, dit is mijn prijs :devil: Ik stel de prijs in op €6,66 en geef iedereen 1 minuut de kans om hem te bestellen!

Bron: https://www.youtube.com/watch?v=jZ1ZDlLImF8

Disclaimer: Dit is volledig fictie en niet gebaseerd op waarheid.... Slechts een spannende trailer van een film die eenmalig uitgezonden gaat worden. Er zijn geen rechten te ontlenen aan mijn uitspraken en ben niet verantwoordelijk voor iemand zijn gedachten en illusies.

Laatst bewerkt:
Gisteravond kreeg ik een briljant idee, al zeg ik het zelf :D Vandaag even uitgewerkt. De freaks zijn wel creatief aan al die videos te zien, succes iedereen!

Nou hierbij mijn inzending... ben hier ook geen ster in maar ja ... toch wat leuks proberen te maken

Back
Bovenaan