Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het andersom; die eindcake is duidelijk grandioos, effecten ervoor vind ik juist wat dun en snel vervliedend wrs door die dikke dreun die mensen melden...wat hem wel weer interessant maakt, samen met de diverse schietrichtingen.
Die finalecake, eigenlijk simpel een zs ipv fs crack attack, is wel een schot in de roos en maakt dit vooral een goeie escalatiebak maar ik heb dus m'n twijfels over de kwaliteit van de sier ervoor.
Nou en. Blijft moeilijk voor je hè, kritiek op China RedDe 2e w-shape cake heeft op elke film gewoon dunnere, sneller vervliegende effecten dan in de 1e cake, hoe breed en hard dan ook. En die tails hadden sws niet gehoeven. Rest lijkt super. Zou denk ik aan de sloop gaan om de eerste cakes om te draaien. Volle pond van €120 zou ik er nooit voor neerleggen, geen zorgen
![]()
En binnenkort €65,- bij de freakactie van China Red!![]()
Eind februariBen benieuwd wanneer de shop inderdaad open komt.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?56934-Verslag-China-Red-9-januari-2020Zo mochten wij vast enkele productie beelden zien van de vernieuwde finale van de bulldozer, en die stelt zeker niet teleur!
Ook 2019 nog voldoende
Op voorraad zal de winkels
Adviseren beide jaartallen in hun webshop
Te zetten kunnen jullie kiezen watje wilt
Tijdens de actie week
Nou, film vanuit China dan maar van deze finale cake als antwoord van China Red;