Bulldozer [Compound]

Als het maar hard knalt. Dat is voor mij de enigste reden een sierbox aan te schaffen. Ik heb een schurfthekel aan zachte bursts. Tenzij het crackling is of knetterstaarten of zoiets. Balletjes... :p

Ik heb het andersom; die eindcake is duidelijk grandioos, effecten ervoor vind ik juist wat dun en snel vervliedend wrs door die dikke dreun die mensen melden...wat hem wel weer interessant maakt, samen met de diverse schietrichtingen.
Die finalecake, eigenlijk simpel een zs ipv fs crack attack, is wel een schot in de roos en maakt dit vooral een goeie escalatiebak maar ik heb dus m'n twijfels over de kwaliteit van de sier ervoor.

ik heb altijd geleerd "Bij twijfel vooral niet halen".
degene die hem gehad hebben weten wel beter.

Nou en. Blijft moeilijk voor je hè, kritiek op China Red :wink: De 2e w-shape cake heeft op elke film gewoon dunnere, sneller vervliegende effecten dan in de 1e cake, hoe breed en hard dan ook. En die tails hadden sws niet gehoeven. Rest lijkt super. Zou denk ik aan de sloop gaan om de eerste cakes om te draaien. Volle pond van €120 zou ik er nooit voor neerleggen, geen zorgen :wink:

Nou en. Blijft moeilijk voor je hè, kritiek op China Red :wink: De 2e w-shape cake heeft op elke film gewoon dunnere, sneller vervliegende effecten dan in de 1e cake, hoe breed en hard dan ook. En die tails hadden sws niet gehoeven. Rest lijkt super. Zou denk ik aan de sloop gaan om de eerste cakes om te draaien. Volle pond van €120 zou ik er nooit voor neerleggen, geen zorgen :wink:

120 hoeft ook niet eind december onder de 100 te verkrijgen. Maar ik zou bij deze box niet alleen afgaan op een video. Ik vond hem op de video ook niet geweldig maar wel de beste keus voor 95 euro wat ik nog kon krijgen en hij heeft ver boven verwachting gepresteerd.

Dit is gewoon een topper, heb hem niet verkozen als beste product, maar deze zit sowieso bij de top 10 van wat ik ooit gezien heb. En heb al heeeeel veel gezien!

Absoluut een topbak en met de komende actie zeker weer erbij dit jaar. Dan let ik wat beter op waar de camera gepositioneerd is. :p Wel op grotere afstand gefilmd, met mist, maar toch beter dan niets. :wink:

Het verschil, bombettes per 5, row! De chaos is er wel een beetje uit lijkt wel, maar ik mag niet te snel oordelen! Per row zal ook zeker geen softe finalecake opleveren! Denk gewoon nog maar een keer bestellen!

Zeker geen verkeerde finale maar persoonlijk zie ik toch liever de finale cake zoals die was. Net iets meer chaos in de straat

Ook 2019 nog voldoende
Op voorraad zal de winkels
Adviseren beide jaartallen in hun webshop
Te zetten kunnen jullie kiezen watje wilt
Tijdens de actie week

Dat wordt dus beide en testen maar. :p
Ik snap de reacties hier wel, maar ik vermoed dat het wel een dikke finale is in de box, lijkt qua crackling harder te zijn.

Back
Bovenaan