Bull Shit

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 93
Artikelnaam: Bull Shit
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 300
Aantal Schoten: 96
Effectomschrijving: Deze cake schiet 96 kometen van links naar rechts en omgekeerd, een echte meepakker!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €17,50

bullshit.jpg

Film 2012:

Met dank aan Katan vuurwerk.

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De film, zit een kleine hapering in, maar je mist geen schoten.
Vond hem wel leuk, niet spectaculair, maar toen ik de dummie zag, toch wel verbaasd over het effect uit zo'n klein ding.

Off-topic: deze maakt de naam "cake" waar haha, qua vorm en grootte komt ie overeen met een boerencake uit de supermarkt. :p:wink:

Op zichzelf geen indrukwekkende cake. Maar wel zeer interessant om te gebruiken in projecten ter ondersteuning van andere cakes. Zeker voor deze prijs.

Effectomschrijving: Deze cake schiet 96 kometen van links naar rechts en omgekeerd, een echte meepakker!

Hier ben ik het toch wel mee eens hoor, €17,50 is geen geld voor deze waaier. Een minuutje of 20 rijden is een dealer die voorheen Wolff verkocht, maar dit jaar is overgestapt naar Katan, dus ik neem hem zeker mee.

Ik vind het best een mooi potje, dat ding is zo onwijs klein en dan toch nog best wel een leuk effect.

Ja, tuurlijk vind jij het best een mooi potje. Je hebt immers een gekleurde bril op.

Mag ik jou, van liefhebber tot liefhebber, adviseren om gewoon niet op producten uit eigen keuken te reageren?

Ik vind het echt een prutding! Hoe krijg je 't voor mekaar een cake zo onregelmatig te laten lopen? Dat lont heeft toch gewoon een constante brandtijd?? Dan moet de stijglading wel zo verschillen per shot. Zelden zo'n haperend stotterding gezien, nog geen €7,50 waard.

als je goed kijkt is het volgens mij dezelfde als de mega mini van china red
echter iets goedkoper en dit is wel het eind produkt.
en ja hij is onregelmatig maar dat was ook wel weer verassend om te zien.[live]

Ik vind het echt een prutding! Hoe krijg je 't voor mekaar een cake zo onregelmatig te laten lopen? Dat lont heeft toch gewoon een constante brandtijd?? Dan moet de stijglading wel zo verschillen per shot. Zelden zo'n haperend stotterding gezien, nog geen €7,50 waard.

Wat je nu zegt is Bull Shit!
Nee, dat is niet waar, ik ben het alleen niet met je eens. Oke, hij verloopt niet perfect maar wat had je dan verwacht voor die prijs? Ik ben er enthousiast over, voor een opening van je show(tje) is deze perfect. Wil je een pot die dit effect goed uitvoerd, koop dan de M85.

http://www.youtube.com/watch?v=Rd85SQAW25Y

Ja, tuurlijk vind jij het best een mooi potje. Je hebt immers een gekleurde bril op.

Mag ik jou, van liefhebber tot liefhebber, adviseren om gewoon niet op producten uit eigen keuken te reageren?

Volgens mij is een forum er om te reageren op topics.

Back
Bovenaan