Buffalo

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC067
Artikelnaam: Buffalo
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 shots multishot met sterren in en prachtige blauwe kleur samen met een gouden brocade. Een paar meter hoger volgt een herhaling van dit effect wat deze multishot zijn unieke uitstraling geeft
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €62,95
Verpakkingseenheid: 3
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8953.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
dit vind ik echt een topper. iets aan de korte kant, maar de effecten vind ik prachtig. een dikke twijfelaar voor dat geld.

Dit vind ik nou een topper als ik van de film uit ga, mooie kleurencombi welke we steeds vaker terug zien komen, maar ik vind het tempo netjes en vooral de blauwe sterren in het boeket geven net dat beetje extra.
Een prijs van 60 euri vind ik niet misstaan voor deze cake, nette prijs.

Ik ben benieuwd hoe hij in werkelijkheid is. :)

Ik zie hier direct de vergelijking met een cake van Marijn, in dat geval, uitgaande van films, zou ik voor de Buffalo gaan. :)

grof geschut van marijn heeft niet echt dat blauwe in de boeketten verwerkt, of de film is van slechte kwaliteit... daarnaast is deze pot echt super van diamond... ik denk gelijk aan de sniper van Dynasty, alleen deze is fanshaped, wat dus meer gebruik maakt van de ruimte en ook breder uitkomt. alleen prijs is wel flink!

De prijs vind ik voor mezelf te hoog en dat heeft met mijn budget te maken. Daarnaast beschik ik vermoedelijk over weinig ruimte voor z en fanshaped potten dus daarom zou ik deze dan zelf niet kopen, maar ondanks dat moet ik zeggen dat als ik het filmpje zie dit een mooi product is. :bye:

Een prachtding en ondanks dat de prijs hoog overkomt, en niet voor elk budget zal uitkomen, is die heel terecht voor dit topproduct. Bij een ruim budget volgend jaar het overwegen zeker waard voor mij!

De Buffalo ook mogen meemaken tijdens de jaarwisseling.

Deze batterij ging redelijk goed in de verkoop. Een forse batterij met 425 gram pyrotechnische sassen. De effecten zijn werkelijk super mooi. Stond versteld van de mooie mines gevolgd door de brocades met dezelfde kleuren. Echt een hele mooie cake waar de hele straat van stond te kijken met een open mond.

Jammer van de Nederlandse prijs, maar wie voor kwaliteit wilt mag zeker de Buffalo in zijn achterhoofd houden!

Een forse batterij met 425 gram pyrotechnische sassen. \!

Je bedoelt natuurlijk 25 x 15 = 375 gram:wink:. Ik ontdekte deze cake een paar dagen terug pas. Echt een prachtige cake die de Diamond collectie echt stukken beter maakt, want ik ben nou niet echt fan. Helaas is de prijs veel te hoog en kan je voor dit geld natuurlijk veel beter de Sniper halen.

Klopt inderdaad natuurlijk. 25 maal maximaal gevulde tubes maakt 375. Maar daarnaast nog steeds een ware topper van Schuurmans Vuurwerk. Hij kost inderdaad wat meer dan de gemiddelde 500 grammer maar vind hem alsnog goed uit de voeten komen met deze mooie effecten.

Ik heb de Dynasty Sniper niet meegemaakt en alleen op film gezien. Kan deze effecten dus niet met elkaar vergelijken.

je kunt een waaier niet vergelijken met een normale cake
de sniper en de buffalo zijn allebij prachtstukjes vuurwerk alleen ga ik denk ik toch voor de sniper vanwege de prijs

Van alle cake,s die ik gisteren bij de demo van Schuurmans gezien heb, vond ik deze persoonlijk de mooiste.
Een prachtige waaier van mines en brocades, een flitsend snel tempo, prachtige kleurencombinaties, kortom een spektakel.
Een absolute aanrader.
De prijs is echter ook niet mis.
Hij staat in ieder geval op mijn verlanglijst.

demo_schuurmans_225.jpg

Gisteren heb ik hem wederom weer meegemaakt. En het blijft een topper van een cake. Deze effecten zijn gewoon heel gaaf. De kleurencombinatie van paars en goud is gewoon helemaal 100%. Een must- have voor de echte liefhebber!

De Buffalo staat op de lijst met een adviesprijs van € 59,95.
De prijs van deze TOPPER is dus gelijk aan vorig jaar :D

Back
Bovenaan