Buffalo

Dit vind ik nou een topper als ik van de film uit ga, mooie kleurencombi welke we steeds vaker terug zien komen, maar ik vind het tempo netjes en vooral de blauwe sterren in het boeket geven net dat beetje extra.
Een prijs van 60 euri vind ik niet misstaan voor deze cake, nette prijs.

Ik ben benieuwd hoe hij in werkelijkheid is. :)

Ik zie hier direct de vergelijking met een cake van Marijn, in dat geval, uitgaande van films, zou ik voor de Buffalo gaan. :)

ik kan je vertellen dat de buffalo ook in werkelijkheid top is. En kijk je na de prijs/kwaliteid dat is echt wel goed. Die 6 tientjes echt wel waard. Dikke aanrader dus ;)

Heb hem zelf ook gehad afgelopen jaar. prachtige cake!!!

hier het filmpje

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldige film Guido, de kleuren komen zeker goed over. Dat blauw/ paars is gewoon geweldig uitgewerkt in deze waaier. Ik blijf erbij dat dit één van de meerdere geweldige cakes is uit de collectie van Schuurmans Vuurwerk. Hulde.

Erg mooie cake dit. Samen met de Wolf is dit wel één van de betere cake, vind ik! Alleen de prijs is iets wat aan de duurdere kant, toch zal ik het voor deze wel over hebben.

Mooi filmpje trouwens...

Zijn de mines en boeketten te vergelijken met de Sniper? Ziet er goed uit op de film in ieder geval!

Vind deze er toch ook wel uit springen hoor, misschien dat ik die tóch even langs ga halen. :rolleyes:

Nog een aantal films;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

1e film is lekker. een straatfilm. is mijn film en staat al in deze thread. geeft niks. wilde het alleen ff melden.

het is gewoon een topper. omdat ik vorig jaar voor veel euro's bij mn dealer had gehaald (en ik hem een beetje ken) mocht ik als extraatje nog een cake uitzoeken. heb deze gekozen en vindt hem echt helemaal super, maar die €60 vindt ik wel discutabel. klein beetje "to much" als ik het zo mag zeggen

Zijn de mines en boeketten te vergelijken met de Sniper? Ziet er goed uit op de film in ieder geval!

daar kan je het mee vergelijken ja. de sniper is alleen een I-shape en de buffalo een z-shape. tis maar net wat je leuk vindt. je kan bijvoorbeeld in als klein projectje eerst ff 2 snipers afknallen met daar achteraan een buffalo. kost je wel €150 maar spectaculair zal het zeker zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
kan iemand mij helpen?
ik vind dit een prachtige cake echt super
maar ik wil een pot als afsluiting van de avond waarvan je zegt woo.
ik zit heel erg te twijfelen tussen deze en sniper van wolff.
weet iemand welke ik het beste kan nemen bvd.?

Tja dat is maar net of je van fan shape houd of dat je liever gewoon schoten recht de lucht in ziet gaan..

kan iemand mij helpen?
ik vind dit een prachtige cake echt super
maar ik wil een pot als afsluiting van de avond waarvan je zegt woo.
ik zit heel erg te twijfelen tussen deze en sniper van wolff.
weet iemand welke ik het beste kan nemen bvd.?

een optie is de Buffalo in combinatie met 2x de Silver Salute van wolff. dan komt je avond wel tot een goed eind.

dat is waar
ook zeker een goed idee alleen nag even ruimte maken in mijn budget in ieder geval bedankt

2qnp1tk.jpg

4qn861.jpg

De Buffalo overtrof mijn positieve voorgevoelens; wat een prachtige cake is dit! De uitwerking getuigde van hoogwaardige kwaliteit. Zowel de mines als boeketten waren helder en prima qua vormgeving. Hoewel gouden effecten snel verwaaien bij een krachtige wind, was dit bij de Buffalo niet het geval. De brocades bleven heerlijk lang hangen.

Dit jaar weer! :thumbup:

En wederom was hij dit jaar weer te vinden in mijn collectie. Wat een geweldige waaier is en blijft het. De succesvolle formule zat er dit jaar weer in, vond hem in effectgrootte stukken beter dan de andere cakes met gouden effecten (Blue Blitz en Camuro King).

Back
Bovenaan