Brocade to Color

Een hele mooie cake, lekker tempo, mooie groot uitgewerkte gouden brocades. Zo goed als het goud is, zo mager vond ik de kleuren waar de tails mee eindigen. Geeft wel net even dat beetje extra, maar die kleuren hadden van mij wat langer mogen duren nog.

Hoe is het goud hierin in 't echt vergeleken met dat van Brocade Finale? Op filmpjes lijkt het hier namelijk wat lichter, zilverder dan op de filmpjes van Brocade Finale...

Je bedoelt de prijs van 2010?
Dat staat op de 1ste pagina, 50 euro.

Wat de prijs dit jaar wordt zullen we nog even op moeten wachten.

Ik denk niet dat het verstandig is om deze lijn nog duurder te maken aangezien hij al aan de hoge kant is.

Ik moet toegeven dat de verkoop ervan bij orthen ook tegen viel.

grtz

Ik denk niet dat het verstandig is om deze lijn nog duurder te maken aangezien hij al aan de hoge kant is.

Ik moet toegeven dat de verkoop ervan bij orthen ook tegen viel.

grtz

Ik hoop toch wel dat de showtime lijn er in blijft bij orthen,de cakes zijn idd niet echt goedkoop maar wat een mooie,grote,volle effecten zeg.Voor mijn hebben jullie het juiste assortiment

Grtz

werkelijk een geweldige cake , hij is aan de dure kant maar hij is iedere cent waard .
snel tempo zoals we gewend zijn van showtime , de effecten zijn zoals vaker genoemd in dit topic : MEGA

Afgaande op het filmpje moet ik zeggen dat dit toch wel geweldige brocades zijn en de colour-changing tips zijn goed uitgewerkt!
Absoluut een prachtige cake maar de duur is toch wel kort terwijl er een behoorlijk prijskaartje aanhangt.
Echter.. wil je echt wat spektakel voor de deur, dan moet dit toch wel een mooie zijn!

Deze cake vond ik gisteren op de demo een van de betere, goed tempo, grote effecten, harde burst.

Beetje aan de prijs, maar dan heb je ook zeker wat.

Mooi ding, tempo precies goed. Kan je niet snel zeggen. Jammer van de prijs dan weer, dat weerhoudt mij ervan deze te kopen.

Je moet er een beetje van houden denk ik. Als je van 10-15 secondes spektakel houdt, dan is dit echt wel 50 euro waard, maar als je rustig effect voor effect wil zien, dan is dit misschien wel te duur.

Dit weekend live mogen meemaken. Geweldige cake, effecten lopen erg breed uit, harde knallen en ook de gekleurde tips zijn erg helder. Blij dat ik er een karton van heb besteld :)

Back
Bovenaan