Brocade King Blue

De mooiste cake van 2015 vind ik persoonlijk. Alles klopt grote schone effecten mooi tempo. En prijs heb ik er ook wel voor over wat een topper!

WAUW!!!WAUW!!! en nog eens WAUW!!! zat met een grote glimlach achter mijn laptap bij het zien van deze beauty!!

Echt een hele fijne bak. De boeketten zijn zoals Smilli al zegt bij symmetrisch. Super uitgewerkt. Met de burst is ook helemaal niks mis.

Heb deze gezien tijdens demo Fuego Aalsmeer. Deed mij in de verte denken aan de Skype Palms van Royal van enkele jaren geleden vanwege kleurstelling, effect, spreiding en harde burst. Alleen heeft brocade king blue zoals de naam al doet vermoeden aanvullend enkele blauwe 'accenten'.

Helaas hier ook geen budget meer, maar wat een topper is dit zeg.
Wat zou deze het geweldig doen in de straat.

Pfff kom nu pas achter deze cake. Voor dit jaar écht geen budget meer.. wat doe je me aan Marchel met al die geweldige cakes?! Gelukkig heb ik wel de Golden Willow.. dus ik kan er nog enigzins mee leven :D

Deze net geschoten, lekker harde burst en grote boeketten. Voor 40 euro niet een koopje, maar wel waar voor je geld :).

Hier ook voorbij gekomen, onwijs strakke boeketten. (2015 versie)

Laatst bewerkt:
Ik vond hem eerlijk gezegd tegenvallen.
Burst was redelijk goed,vond alleen het effect wat magertjes in vergelijking met de 2015 versie.
Had hier meer van verwacht.

Vond hem ook niet bijzonder. Schoot erg hoog en mager gevulde boeketten. Niet de topper van vorig jaar helaas.

Ik had van deze 2 cakes, de eerste was een multicolor met oranje, groen en roze. Ik kwam er na een aantal schoten pas achter dat het heel het verkeerde effect was, maar wat een enorme spreiding en burst zat er in zeg! Er zat in het finale salvo wel een bombette met het juiste effect.

De 2e cake deed wel wat hij moest doen. Die was ook top, maar ironisch genoeg was ik hier minder van onder de indruk dan van dat multicolor effect..

De film! Niet slecht, maar zoals gezegd minder volle effecten dan vorig jaar, goud is vrij snel weg. Meeste effecten ook niet mooi rond.

Volgens mij had deze juist het effect dat oorspronkelijk bedoeld was. Maar het effect van vorig jaar was inderdaad beter.

Back
Bovenaan