Brocade Finale

Kwa effectgrootte zullen ze niet heel veel verschillen maar deze Brocade Finale is wel veel meer opgevuld dan de Brocade Crown van Zena. Daarom zou ik eerder voor dit product kiezen. Hij telt ook wat meer schoten en heeft een waanzinnig tempo. Maar kost ook duurder, maar dat vind ik hem wel waard!

Wat zou je liever doen, 10 van Brocade Crowns van Zena tegelijk of 4 van deze?

Deze is iets goedkoper dan, maar de Brocade Crowns van Zena duren dubbel zo lang. Toch als je het in deze aantallen schiet komt het tempo ongeveer overeen.

Dus wat zou je doen?

Haha dan zou het meer een spektakel zijn als je 10 Brocade Crown doorlont, en dan in verschillende shapes zet. Word hoe dan ook een spektakel. Ik denk dat je voor dat geld dan liever wat meer cakes hebt die wat langer duren. Omdat het er wat meer zijn word het ook een spektakel met heel veel schoten. De Brocade Finale 4x word ook onwijs dat weet ik zeker, maar wel erg duur voor deze tijdsduur.

Wat een heerlijke bak is dit zeg! De prijs is wel redelijk hoog voor de tijdsduur, maar het geweld maakt dat zeker goed! :D

Ik heb hem zelf niet gehad maar hij werd geschoten door de buren. Ik vond de bak erg goed, of ik hem zelf zou kopen is nog de vraag. :)

Wat een heerlijk geweld geeft deze cake, zeker als je er net als op het filmpje twee tegelijkertijd schiet. Toppertje ondanks dat hij wel heel erg snel voorbij is.

Prachtige cake met prachtig uitgevoerde Brocade effecten. Ik vind het tempo wel erg hoog liggen. Dat is natuurlijk heel gaaf, maar dan is hij ook snel afgelopen. Maar om met zo'n cake 2011 in te luiden is natuurlijk super. Ik heb hem besteld.

Ik vind dit ook echt een prachtige cake! Soms vraag ik me af hoe het mogelijk is, zulk mooi siervuurwerk!:)

Als ik zo'n cake in mijn straat had.. dan was mijn oud en nieuw echt top!

Deze cake is ook erg mooi en ook deze staat dit jaar weer in mijn collectie.

@masterbsc: Dan zul je hem moeten halen ;).

Ik heb vanavond een demoshow hier in de buurt bezocht (tuincentrum bolusberg) en daar werd deze geschoten! Buiten dat deze cake bijzonder fraaie brocades heeft, heeft ie ook nog eens een keiharde burstknal, echt heerlijk hoe hard ie knalt. In mijn ogen kan er geen 1 (knal)cake uit nederland het winnen van deze bak wat betreft de burst!

Boem, en hij staat op me lijstje.

Ik heb deze lieverd besteld en gisteren live gezien uiteraard! Wat een prachtbak is dit, wil je echt iets moois voor 0.00 dan is dit de cake, ondanks dat er een prof. bakkie in de straat werd afgestoken, deed deze er niet onder voor, door het tempo is de lucht constant goud, heerlijk gewoon! Ook hier volgt het filmpje spoedig!:)

Wat een ongelofelijk snel tempo, in mijn ogen te hoog omdat zo de tijdsduur erg kort is. De brocades zijn super uitgewerkt jammer dat het niet mogelijk is om dubbel zoveel schoten te hebben om zo de tijdsduur wat langer te krijgen, dit is met wat geknutsel mogelijk alleen dan zit de prijs weer in de weg.

Mooie bak maar voor mij net "te".

Wat een ongelofelijk snel tempo, in mijn ogen te hoog omdat zo de tijdsduur erg kort is. De brocades zijn super uitgewerkt jammer dat het niet mogelijk is om dubbel zoveel schoten te hebben om zo de tijdsduur wat langer te krijgen, dit is met wat geknutsel mogelijk alleen dan zit de prijs weer in de weg.

Mooie bak maar voor mij net "te".

Je zou twee bakken kunnen doorlonten inderdaad, maar dan zit je wel met de prijs. Je zou de tijdsduur kunnen verlengen. Het nadeel is als je met wel knutselwerk de bak in een lager tempo gaat schieten (hier ga ik verder niet op in), dat het effect minder tot zijn recht komt, dat het minder de gehele lucht vult.

Deze cakes zijn ook voor de freaks met een hoger budget denk ik en het is een kwestie van smaak, velen zullen het zonde van het geld vinden, maar ik heb liever een bak die eruit springt dan een bak die langer duurt en net dat beetje extra mist. (uiteraard zijn er wel voldoende cakes die rustiger schieten en eruit springen, begrijp me niet verkeerd!):rolleyes:

Voor een tientje meer heb je langer plezier dan van Woede :D maar de vraag is toch nog wat spectaculairder is... Ik slaap er nog een 11tal maandjes over :wink:

heb hem bij een paar shows mee mogen maken en wat een klappen zeg!
en mooie boeketten
door het tempo blijft de lucht lekker gevuld:)

Back
Bovenaan