Brocade Bomber

Door het lage kruitgewicht per schot zijn de effecten wat magerder dan ik had gehoopt.
Ik heb hem toch besteld, maar weet nu al dat ik hem alleen ga schieten als het echt windstil is.
Ik hoop dat ie dan beter tot zijn recht komt, want de effecten zijn op zich echt wel fraai!

Ik vind die falling leaves erin wel heel tof eigenlijk. Voor een leuke kortingsprijs zou ik zeker wel willen hebben.

Gaaf hoor zo! 80 shots, vette falling leaves tussendoor. Zie m voor ongeveer 25 euro staan, leuke bak!

Voor rond de 25 euro vind ik dit mooi spul voor in de voor avond!
Zal bij mij in de straat de lucht wel vullen denk ik
@koala je mag mij altijd een hint via pb geven waar je die gevonden hebt:p

Voor dat geld echt een topper zeg. De falling leaves tussendoor is mooi uitgevoerd. Deze zet ik eens op de lijst, leuk ding.

Ik zit te twijfelen om deze mee te nemen voor die 35 euro wat het nu kost met de korting. Zo op het oog lijkt het toch een leuke bakje om in de vooravond te stoken.

Lijkt mij voor €35 een leuke sierlijke bak. Als je falling leaves echt interessant vindt om te hebben zou ik het gewoon doen

Ik vond het echt wel een toffe cake met die falling leaves erin. Heb hem wel per 2 geschoten en dat maakt het denk ik wel interessanter. Stand alone denk ik net iets minder leuk maar zeker niet slecht.

Back
Bovenaan