Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In mijn ogen is het afstaan van DNA altijd een goede zet en wel voor beide partijen. Voor de blauwe speurders natuurlijk zodat ze de dader kunnen pakken, maar voor jou als mogelijke verdachte kan het ook juist het doorslaggevende bewijs zijn dat jij NIET de dader bent. Het mes snijd aan twee kanten natuurlijk. Vandaar mijn opmerking; als je niets te verbergen hebt, niets op je kerfstok hebt, wat is er dan op tegen dat de politie je DNA heeft? Als jij niets strafbaars hebt uitgespookt heb je toch niets te vrezen?
Ik zie het probleem niet. Je hebt je straf gehad, dus dat deel is klaar. Het komt op mij echter over alsof je nog steeds iets te verbergen hebt waardoor je niet wilt dat iemand jouw DNA heeft.
Ben benieuwd wat voor een straf je toen hebt gekregen.....want ze mogen dit wel, mits de strafeis hoog genoeg is geweest.
Ben benieuwd wat voor een straf je toen hebt gekregen.....want ze mogen dit wel, mits de strafeis hoog genoeg is geweest.
20 uur taakstraf en 20 voorwaardelijk volgens mij. Weet het eerlijk gezegd al niet meer.
Heb je daadwerkelijk "alleen een paar illegale rotjes" gehad, of was het verhaal misschien iets anders, of niet het enige?
Lijkt me niet dat je voor een paar rotjes DNA af moet staan.
Heb je daadwerkelijk "alleen een paar illegale rotjes" gehad, of was het verhaal misschien iets anders, of niet het enige?
Lijkt me niet dat je voor een paar rotjes DNA af moet staan.
Dat was mijn insteek ook...men doet dit niet voor niets lijkt me...
Op wat voor dingen doel je dan? Het was opzich wel meer dan een 'paar' rotjes. Het waren er best wel veel. En sommige best wel hard.
Op wat voor dingen doel je dan? Het was opzich wel meer dan een 'paar' rotjes. Het waren er best wel veel. En sommige best wel hard.
Was er bv. ook sprake van openlijke geweldpleging? Vernieling van prullenbak of bushokje of zoiets?
Puur voor het bezit van vuurwerk hoef je, volgens mij, geen DNA af te staan.
Al had je 500 x C6 in huis.Feit is dat je minderjarig was en je gewoon onmogelijk als een volwassen persoon veroordeeld kan worden. In NL kun je niet 2 x voor hetzelfde vergrijp veroordeeld worden. Jij hebt je straf gehad via HALT begreep ik? Dan is het klaar.
Dus of de rechtbank zit er volkomen naast en slaat grote flater of jij bent niet helemaal eerlijk met je verhaal.
Ja, niet binnen gelaten natuurlijk. Ik ging gewoon door met stoken buiten.Bij jou thuis ?? W*F ! ?
Feit is dat je minderjarig was en je gewoon onmogelijk als een volwassen persoon veroordeeld kan worden.