Breng één artikel terug op de markt! Welke?

babypijlen, kanonslagen, romeinse kaarsen, matjes mogen er niet meer in zitten door de huidige regels :frusty:

Dat is inderdaad waar, die heb ik niet benoemd en ook niet aan gedacht. Vooral niet aan gedacht omdat het aantal kanonslagen en grondbloemen in dit soort pakketten miniem was. Sommige pakketten konden daartegenin wel aardig wat romeinse kaarsen bevatten.

Hoezeer ik de nostalgische producten mis zou ik toch kiezen voor de F3 singleshots. Een duurder
en kwalitiatief product wat, naar mijn inzicht, echt voorzag in de behoefte van de liefhebbers en een hap uit de illegale markt kon nemen.

De Sky Symphony van Schuurmans.

Parachutepot ben ik het ook zeker mee eens. Ook erg tof. De lightning parachute van Zena Be was ook supertof voor overdags...maar ja..overdags...

Alle 100SH Zen van Nameless fireworks, heerlijke boxen met een prachtig tempo en alleen 1 effect!

Deze monsters!!

1k0.jpg

Kies ik toch voor de Euphoric Happiness van EVO.
Helaas (naar mijn weten) niet meer verkrijgbaar, maar wat een heerlijke bak is dit zeg.

Zoveel variatie in deze cakebox met een perfect wisselend tempo inclusief fluiters en een mooie crackling finale.

Doe maar gauw weer maken...

Back
Bovenaan