Breng één artikel terug op de markt! Welke?

De Camuro King van Lesli. Toch wel één van de toppers in het begin van de 500grams regel.

Power Palm van Lidu. Voor het sentiment dan vooral, was m'n eerste echte zware losse cake. Kan me herinneren dat op een oud forum men behoorlijk lyrisch was, en hij het helemaal waar maakte in de straat. Zal vergeleken met het huidige aanbod niet veel voorstellen overigens.

Ik zou de Multi Thunderking van Broekhoff nog wel eens willen hebben... Of een echte grondbloem knal :D

Qua cakes is t meeste wel genoemd. Red Maroon, is er eentje die van mij direct terug mag komen.

Alle 3 helemaal mee eens. Ik zou zelf nog de goeie Secret Salute / Silver Salute / Cruise Rocket terug willen zien.

nu heb ik er alsnog 3 genoemd ipv 1 maar vooruit.

Graag deze assortimenten van Wolff terug aub!! De Heavy series wat heb ik aan deze potjes toch een plezier beleefd mooie prijs/kwaliteitsverhouding qua vuurwerk.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat zodra de Concerto Rosso weer terug komt, de kartonnen als warme broodjes over de toonbank zouden gaan.... Ik hoop dat Wolff hier nou eens een 2.0 van maakt, in een dikke 2 kilo compound! Zou maar liefst 250 shots kunnen worden! Kom maar door hoor!

GBV Pro-Line Fire Barrel, wat een beest van een cake zo groot. En zeker vernieuwend met de schietrichtingen.

De effecten waren voor 2007 ook dik in orde!

attachment.php

Ik ben zeer opgetogen dat Funke een product op de markt brengt dat behoorlijk lijkt op het product wat mij heel erg bij is gebleven.

Awaken van Witte Vuurwerk

Bekijk bijlage 62183

De ouderwetse meterpakketten.

ik vind het zo zonde dat ze de labels allemaal vernieuwd hebben en helemaal verpest hebben. Maar door alle regeltjes moest het natuurlijk aangepast worden. Maar hierbij geld wel vroeger was het beter.

Foto http://www.vuurwerkmuseum.nl

Hoezo alle regeltjes? Dit kon toch gewoon blijven bestaan (op de babypijltjes na), maar importeurs kozen ervoor om "met de tijd mee te gaan" wat de labels betreft?

Back
Bovenaan