[Breda Vuurwerk] Breda's Finest

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: BVW01
Artikelnaam: Breda's Finest
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Deze unieke cakebox van BredaVuurwerk is zorgvuldig samengesteld met de spectaculairste effecten. Nergens in Breda vind je zulke dikke effecten als in deze box. Zet heel de straat op z' n kop met deze box en geniet van 4 cakes met in totaal 100 schoten.
Tijdsduur: 100 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 199,99
Aanbiedingsprijs: € 124,95

95y4co[1].png

Laatst bewerkt:
Mag je al verklappen met welke importeur jullie deze box hebben ontwikkeld? Welke 3 toppers zitten er dan in de box. Ik denk zelf aan Evolution Fireworks of Pangu, hun doen dat wel vaker met winkels. leuke actie en hoop op een film of meer info!

Het zijn wel echt 4 cakes met een eigen naam. Echter is de inhoud overgenomen van drie bestaande topcakes. Waarvan 1 cake de inhoud van de Yellow River heeft! ;)

De box wordt geïmporteerd door Pangu. Maar met de colourfull city kom je al aardig in de buurt! ;)

Even een paar quotes uit het actie topic van Breda Vuurwerk hier naartoe gekopieerd ter aanvulling van de productinfo. Ik ben in ieder geval reuze benieuwd. Een box met Yellow River en Colorful City invloeden klinkt als muziek in mijn oren.

Ik ben in ieder geval reuze benieuwd. Een box met Yellow River en Colorful City invloeden klinkt als muziek in mijn oren.

Toen ik dit las dacht ik aan deze box. Dit is een box die is samengesteld door een winkel en de importeur is pangu. Ik wil niet zeggen dat de breda finest hetzelfde is, maar het zou kunnen. Pot 1 lijkt op de yellow river en pot 2 op de colorful city.

Ik zal ook hier de vraag stellen; Kunnen jullie inmiddels aangeven welke cakes nu precies in de 'Breda's Finest' zitten?

Ik heb in ieder geval de gok gewaagd. Ik hoop een beetje cake nummer 3 van 'On the Beat'.

@Arahon, had al gereageerd in het andere topic, dit is de info vanuit VWB:

Hieriin zit een omlabeling van de Yellow River, Cake A van de colorfulcity, Garden Party 3 cake a en de laatste cake is een 30 mm variant van de geweldige crackling cake uit de smash box 2 (dat is in de smasbox een 25 mm, maar in onze box een 30 mm) ;)

@Arahon, had al gereageerd in het andere topic, dit is de info vanuit VWB:

Hieriin zit een omlabeling van de Yellow River, Cake A van de colorfulcity, Garden Party 3 cake a en de laatste cake is een 30 mm variant van de geweldige crackling cake uit de smash box 2 (dat is in de smasbox een 25 mm, maar in onze box een 30 mm) ;)

Pff klinkt erg goed, was het maar eerder bekend dan had ik deze genomen in plaats van een andere Pangu box. Nouja, volgend jaar weer een nieuwe kans!

Heb hem ook besteld, allemaal toppers en ben ook benieuwd naar die 30mmm crackling van de smash box 2 , die was namelijk al erg fijn in 25mm

De omschrijving komt trouwens gewoon overeen met het bovenstaande filmpje, alleen de Chry Crackling cake klopt dan niet helemaal. Maar grote kans volgens mij dat je gewoon exact dezelfde box krijgt! Wel een dikke topper.. een mengelmoes van alle toppers van Pangu. Zo hoef je een paar boxen niet te kopen als je alleen deze al koopt!

Echt een hele dikke box! Misschien wel de mooiste en dikste box op de markt voor 2017. Ik hoop 'm zelf nog te kunnen halen voor dit jaar!

Wow, wat een geweldige box. Cake 1 begint al meteen met een lekker tempo en dan cake 2 lekker rammen met heldere multicolor en blink salvo's. Het glitterende goud in cake 3 is erg mooi en cake 4 zorgt voor lekker wat chaos. Vind het erg leuk om te zien dat winkeliers als liefhebbers ook zelf producten gaan samenstellen. Zo hebben winkeliers onder een eigen naam of label al geweldige producten op de markt gebracht en daar hoort deze box zeker bij. Als ik het zo op film beoordeel dan maakt deze box zijn naam volledig waar. Complimenten!

Wat een geweldenaar zeg! Achteraf gezien deze misschien toch maar moeten nemen :frusty: , ach ja. Nieuwe kans volgend jaar misschien :)

Back
Bovenaan