[BREAKING] Vuurwerkvisie overgenomen door Lesli Vuurwerk

Zonde dat er weer een unieke importeur naar 1 van de grote gaat. We gaan zien hoe het allemaal gaat lopen maar Vuurwerkvisie is qua marketing toch echt wel uniek geweest / trendsetter. Hoop ook dat het personeel door kan gaan zoals ze altijd deden. Hoop ook dat we de prijsvragen die altijd veel sfeer en blije gezichten brengen kunnen voort zetten. Snel maar een bezoek inplannen.
 
Zonde dat er weer een unieke importeur naar 1 van de grote gaat. We gaan zien hoe het allemaal gaat lopen maar Vuurwerkvisie is qua marketing toch echt wel uniek geweest / trendsetter. Hoop ook dat het personeel door kan gaan zoals ze altijd deden. Hoop ook dat we de prijsvragen die altijd veel sfeer en blije gezichten brengen kunnen voort zetten. Snel maar een bezoek inplannen.

Als ik dat bericht hierboven zie over de vormgever van de labels ziet dat er niet naar uit dat t personeel blijft...
 
Klein lichtpuntje misschien... ik geloof niet dat Sven en Koen in aanmerking komen voor een transfer naar Lesli.
 
Als ik dat bericht hierboven zie over de vormgever van de labels ziet dat er niet naar uit dat t personeel blijft...

Het vuurwerk is altijd slechts een (groot) deel van mijn werkzaamheden geweest binnen mijn eigen bedrijf. Ik heb altijd we het gevoel gehad dat ik als personeel werd gezien, en ben altijd in veel betrokken geweest. Als ZZP’er zal ik vanuit Lesli, zoals het er nu uitziet, geen deel meer uit maken van het team.
 
Beste forumleden,
Ik heb mij nooit echt voorgesteld, maar al enkele jaren werd ik namens Vuurwerkvisie ingehuurd voor (bijna) al het DTP-werk. Tijdens deze samenwerking heb ik binnen een leuk en enthousiast team mogen werken aan de creatieve invulling en uitwerking van de marketing en natuurlijk het layout van de labels.

Met gepaste trots kijk ik terug op een fantastische tijd met diverse leuke uitdagingen. Met de uitwerking van de complete VOLT! Collectie heb ik genoten van alle lovende reacties op het forum omtrent de uitstraling van de diverse labels. Persoonlijk ben ik dan ook nog steeds trots op het behalen van het mooiste label van het jaar bij de introductie van VOLT!. Tevens heb ik vanuit Vuurwerkvisie de eer gekregen mijn eigen cake, de E-pulz, te mogen ontwerpen. Als kleine zelfstandige (Epulz) spreekt hieruit voor mij veel waardering.

Helaas komen aan deze werkzaamheden abrupt een einde en zal ik dit zeker gaan missen. Mijn passie binnen het vuurwerk zal niet snel verloren gaan, maar het zal zeker ‘anders’ worden. Ook via deze weg wil ik Vuurwerkvisie nogmaals bedanken voor de fijne samenwerking in al die jaren.

Op de Volt! lijn mag je zeker trots zijn! Echt hele dikke labels! Thanks voor je reactie en zonde dat die lijn (waarschijnlijk als ik t zo lees) verder gaat of wat dan ook zonder jouw input.
 
Zonde dat er weer een unieke importeur naar 1 van de grote gaat. We gaan zien hoe het allemaal gaat lopen maar Vuurwerkvisie is qua marketing toch echt wel uniek geweest / trendsetter. Hoop ook dat het personeel door kan gaan zoals ze altijd deden. Hoop ook dat we de prijsvragen die altijd veel sfeer en blije gezichten brengen kunnen voort zetten. Snel maar een bezoek inplannen.

Vuurwerkvisie houd zichzelf nog altijd bezig met het importeren, de labels, de producten etc. echter doet Lesli het logistieke/administratieve deel, ookal krijgen de meeste mensen (waaronder ik zelf ook) de koude rillingen wanneer ze Lesli lezen, voor het vuurwerk en de marketing zal er weinig veranderen.

Benieuwd wie van de 2 Rubro inlijft.

Fompie toch, Rubro & Mania gaan nergens heen :biertje:
 
Vuurwerkvisie houd zichzelf nog altijd bezig met het importeren, de labels, de producten etc. echter doet Lesli het logistieke/administratieve deel.

Dat is het mooie verhaal voor de buhne inderdaad, maar als ik de grote chef was bij Lesli zou ik na een overname toch graag wat meer vingers in de pap willen hebben. We moeten het gaan zien, maar Lesli zal zijn invloed wel breder uitstrooien over vuurwerkvisie.
 
Dat is het mooie verhaal voor de buhne inderdaad, maar als ik de grote chef was bij Lesli zou ik na een overname toch graag wat meer vingers in de pap willen hebben. We moeten het gaan zien, maar Lesli zal zijn invloed wel breder uitstrooien over vuurwerkvisie.

Nee hoor voor zulke overnames worden gewoon contracten opgesteld, Lesli houd zich aan hun deel, dat deel bevat verder geen inspraak op de wijze waarop Vuurwerkvisie hun werk doet. De realiteit is gewoon Lesli heeft een breed logistiek netwerk, waar je mits je tot overeenkomst komt, goed gebruik van kan maken als importeur. Ik weet dat Ruud niet zal zwichten voor zo'n overname als Lesli mee wil graaien en bepalen.
 
Pfoe, weet nog niet zo goed wat ik hier van moet vinden. We gaan het zien. Wel grappig dat ze dan ook weer bij Zena komen, aangezien die ook samenwerken met Lesli toch?
 
Lesli doet niet aan freakacties die het jaar rond gaan, dus VWT zal niet meer in freak shops te vinden zijn ben ik bang.
 
Vuurwerkvisie houd zichzelf nog altijd bezig met het importeren, de labels, de producten etc. echter doet Lesli het logistieke/administratieve deel, ookal krijgen de meeste mensen (waaronder ik zelf ook) de koude rillingen wanneer ze Lesli lezen, voor het vuurwerk en de marketing zal er weinig veranderen.



Fompie toch, Rubro & Mania gaan nergens heen :biertje:


Ach net zoals met de andere samenwerkingen binnen 2 jaar doet Lesli alles.

Zonde dat weer een goed merk ten onder gaat....
 
Denk het wel. Ze zullen vast betaald hebben voor het klantenbestand. Lesli krijgt de hele monopoly in handen en dat komt ons echt niet ten goede. Ben benieuwd of ze ook een clausule hebben voor wanneer er toch een afsteekverbod komt :D Dan moeten ze toch weer meer tuinmeubels verkopen.
 
Nee hoor voor zulke overnames worden gewoon contracten opgesteld, Lesli houd zich aan hun deel, dat deel bevat verder geen inspraak op de wijze waarop Vuurwerkvisie hun werk doet. De realiteit is gewoon Lesli heeft een breed logistiek netwerk, waar je mits je tot overeenkomst komt, goed gebruik van kan maken als importeur. Ik weet dat Ruud niet zal zwichten voor zo'n overname als Lesli mee wil graaien en bepalen.

Ik prijs je goedgelovigheid, maar de harde zakenwereld ziet er toch echt anders uit. Trek me aan het einde van het jaar nog maar eens aan mijn mouw. Kijken we dan tot welke resultaten de contracten dan in de parktijk leiden. En ik kan je alvast verklappen, dat pakt never nooit gunstig uit voor de consument/liefhebber. Lesli gaat de logistieke operatie en administratieve taken niet voor niets doen, los van schaalbaarheid en marktaandeel (afzet) vergroten. Er hangt een prijskaartje aan, gelet op de huidige propositie en prijsbeleid van Lesli alleen al, en dat gaan 'wij' grotendeels betalen. Beroepsmatig lees ik iedere week over dergelijke overnames (natuurlijk zijn ze allemaal anders, maar er zijn zeker gemene delers) en maak het zelf ook geregeld mee.
 
Blijft niet veel meer over. Zijn geen ontwikkelingen waar ik blij van wordt eerlijk gezegd. Maar met al het gezeik eromheen is dit maar wat het is.

Zouden dit soort overnames nog te maken kunnen hebben met het feit dat lesli ook eea doet in Duitsland? Of doet visie/totaal dat ook al?
 
Back
Bovenaan