Beste forumleden,
Ik heb mij nooit echt voorgesteld, maar al enkele jaren werd ik namens Vuurwerkvisie ingehuurd voor (bijna) al het DTP-werk. Tijdens deze samenwerking heb ik binnen een leuk en enthousiast team mogen werken aan de creatieve invulling en uitwerking van de marketing en natuurlijk het layout van de labels.
Met gepaste trots kijk ik terug op een fantastische tijd met diverse leuke uitdagingen. Met de uitwerking van de complete VOLT! lijn heb ik genoten van alle lovende reacties op het forum omtrent de uitstraling van de diverse labels. Persoonlijk ben ik dan ook nog steeds trots op het behalen van het mooiste label van het jaar bij de introductie van VOLT!. Tevens heb ik vanuit Vuurwerkvisie de eer gekregen mijn eigen cake, de E-pulz, te mogen ontwerpen. Als kleine zelfstandige (Epulz) spreekt hieruit voor mij veel waardering.
Helaas komen aan deze werkzaamheden abrupt een einde en zal ik dit zeker gaan missen. Mijn passie binnen het vuurwerk zal niet snel verloren gaan, maar het zal zeker ‘anders’ worden. Ook via deze weg wil ik Vuurwerkvisie nogmaals bedanken voor de fijne samenwerking in al die jaren.
Gezien je post historie waarbij je alleen maar stemt op VWT producten in de polls geen verassing....
Verder wel mooie labels hoor.