Pyroboy26
VWC lid
Alternatief voor milieu... veiligheid smoelt beter‘Veiligheid’ kennelijk het stopwoordje van deze omhoog gevallen nitwit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alternatief voor milieu... veiligheid smoelt beter‘Veiligheid’ kennelijk het stopwoordje van deze omhoog gevallen nitwit.
Ben hier of het forum al zoveel medehulpverleners tegengekomen die het totaal nooit eens zijn geweest. Ook geen freak collega's vinden een verbod onzin. Volgens mij zijn de slachtoffers met oudjaar in dat ene oogziekhuis wat vroeger landelijk in het nieuws kwam al jaren dalende. IC's hebben het rustiger ( nog wel wat alcoholgerelateerd, hou er ook van maar opname door domme beslissingen is nooit een rede voor een totaalverbod) en Seh volgens mij ook. Maarja, die cijfers worden opeens niet meer uitgelicht.T valt wel op dat er ineens steeds meer tegengeluid komt.
Ook van hulpverleners en (oud) politici.
Eerst hard roepen om een verbod en nu langzaam terug krabbelen..
Uiteindelijk is politiek gewoon politie met een kAllemaal de schuld van links toch??
Zo zie je maar weer van links tot rechts het zijn allemaal onbetrouwbare honden. Ik heb er geen goed woord voor over. Ik laat het hierbij want als ik nu schrijf wat ik denk levert dan een permanente ban op.
‘Legaal’ vuurwerk verbieden zodat ze het illegale beter kunnen opsporen.
“VVD” zegt het moet nu gewoon verboden worden. De goede moeten ook gestraft worden, zodat ze het tuig makkelijker en harder kunnen straffen.
Geen idee wat er wettelijk mogelijk is. Maar als ze niet aan de voorwaarden voldoen. Verzinnen ze toch gewoon een nieuwe wet, waarbij die voorwaarden allemaal weg zijn.
Walgelijk, ze drukken het erdoor puur omdat ze denken dat het daarmee beter te handhaven is.
“VVD” zegt het moet nu gewoon verboden worden. De goede moeten ook gestraft worden, zodat ze het tuig makkelijker en harder kunnen straffen.
Geen idee wat er wettelijk mogelijk is. Maar als ze niet aan de voorwaarden voldoen. Verzinnen ze toch gewoon een nieuwe wet, waarbij die voorwaarden allemaal weg zijn.
Zoals verwacht.. loze voorwaarden voor de büne
Ludieke actie is vw kopen in duitsland en belgie om vervolgens normaal je oud en nieuw te blijven vieren.Walgelijk, ze drukken het erdoor puur omdat ze denken dat het daarmee beter te handhaven is.
Wanneer komen wij als liefhebbers eens met een ludieke actie? Niet dat het helpt maar niets doen helpt sowieso niets.
Snap wel dat mensen dat zeggen maar ik heb voor m’n werk gewoon een VOG nodig en weinig zin in gezeik. Denk dat dat voor velen zo is.Ludieke actie is vw kopen in duitsland en belgie om vervolgens normaal je oud en nieuw te blijven vieren.
Hier ook daarom doe ik het niet maar het zou een actie kunnen zijnSnap wel dat mensen dat zeggen maar ik heb voor m’n werk gewoon een VOG nodig en weinig zin in gezeik. Denk dat dat voor velen zo is.
Snap wel dat mensen dat zeggen maar ik heb voor m’n werk gewoon een VOG nodig en weinig zin in gezeik. Denk dat dat voor velen zo is.
Dit klopt als een bus. Ik zit in de IT en heb een VOG en een aivd screening voor mijn werk. Beide geen probleem als je met vuurwerk wordt gepakt.Wanneer een organisatie een VOG aanvraagt, kiezen zij de relevante functieaspecten (punten) waarop jij wordt gescreend. De 8 algemene risicogebieden zijn:
Informatie: Omgaan met gevoelige gegevens of systemen.
Geld: Beheer van budgetten of financiële middelen.
Goederen: Beschikking over waardevolle spullen.
Diensten: Verlenen van diensten aan derden.
Zakelijke transacties: Onderhandelen of contracten sluiten.
Proces: Het bewaken van productieprocessen of logistiek.
Aansturen: Leidinggeven aan werknemers.
Personen: Zorg of verantwoordelijkheid voor mensen (zoals in het onderwijs of de zorg).
In 2026 vindt de beoordeling plaats door Justis, die kijkt of eventuele strafbare feiten op je strafblad een risico vormen voor de specifieke taken waarvoor je de VOG aanvraagt.
Weet niet in welke branch je werkt. Het wil dus namelijk niet zeggen als je gepakt wordt met vuurwerk. Dat je geen VOG krijgt voor je nieuwe werkgever
Ze gebruiken bovenstaande slechts als een excuus, in werkelijkheid drukken ze dit door omdat dit in lijn is met de groene agenda.Walgelijk, ze drukken het erdoor puur omdat ze denken dat het daarmee beter te handhaven is.
Wanneer komen wij als liefhebbers eens met een ludieke actie? Niet dat het helpt maar niets doen helpt sowieso niets.
Het heeft niks met veiligheid, vernieling ontzien van hulpverleners te maken, het is MILIEU, de 2030-2035 agenda is uitgerold. Laat je niet foppen mensenZe gebruiken bovenstaande slechts als een excuus, in werkelijkheid drukken ze dit door omdat dit in lijn is met de groene agenda.