Waltr
VWC lid
Nou Amersfoort zijn we kwijt jongens...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou Amersfoort zijn we kwijt jongens...
Een R teveel, het kan de beste overkomen...Enige hoop is dat PVV erg veel stemmen moet krijgen samen met Ja21, BBB en FVD. Mocht dit droomscenario gebeuren zie ik het erg positief in maar realistisch gezien is onze hobby bijna afgeschreven.
En zullen winkels in de grensregio niet 'gewoon' een shop net over de grens aanbieden ?Hoop… hoop… hoop…
Hoop is een uitgestelde teleurstelling.
Maaaaaarrrrr
Jullie denken toch niet dat de sheriff om 0.00 rondjes gaat rijden in en woonwijk?
Hopende (daar issie weer) dat ze 1 iemand op heterdaad betrappen en kunnen bekeuren, 10/15 minuten verder zijn met alle administratie en de rest van de wijk zn vuurwerk gewoon de lucht in jaagt?
Ik verwacht echt dat het zo gaat gebeuren:
De verkoop in NL stopt, mensjes gaan het in Belgie en Duitsland halen en het wordt allemaal gedoogd tijdens de jaarwisseling.
Mits je toevallig net op de grens er tussenuit gepakt wordt, dan krijg je een reprimande.
Zo gaat het met veel dingen.
Ik denk dat je gelijk hebt maar ook ik hoop op een mooie rechtse meerderheid en dito kabinet wat het hele verbod van tafel gaat vegen. Enige mogelijkheid daarop is dat de PVV zo groot wordt dat de rest niet om ze heen kan en dan een kabinet met VVD en JA21. One can only hope...Hoop… hoop… hoop…
Hoop is een uitgestelde teleurstelling.
Maaaaaarrrrr
Jullie denken toch niet dat de sheriff om 0.00 rondjes gaat rijden in en woonwijk?
Hopende (daar issie weer) dat ze 1 iemand op heterdaad betrappen en kunnen bekeuren, 10/15 minuten verder zijn met alle administratie en de rest van de wijk zn vuurwerk gewoon de lucht in jaagt?
Ik verwacht echt dat het zo gaat gebeuren:
De verkoop in NL stopt, mensjes gaan het in Belgie en Duitsland halen en het wordt allemaal gedoogd tijdens de jaarwisseling.
Mits je toevallig net op de grens er tussenuit gepakt wordt, dan krijg je een reprimande.
Zo gaat het met veel dingen.
Dat is toch aanmoedigen van overmatig alcoholgebruik alvorens je naar dit geweldige evenement te verplaatsen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dit trekt zonder zich eerst lam te zuipen
Dat is toch aanmoedigen van overmatig alcoholgebruik alvorens je naar dit geweldige evenement te verplaatsen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand dit trekt zonder zich eerst lam te zuipen![]()
Nou iedereen die ik ken in de bouw, en ik ken er wat, stemt PVV.Ik denk dat je gelijk hebt maar ook ik hoop op een mooie rechtse meerderheid en dito kabinet wat het hele verbod van tafel gaat vegen. Enige mogelijkheid daarop is dat de PVV zo groot wordt dat de rest niet om ze heen kan en dan een kabinet met VVD en JA21. One can only hope...![]()
liever niet. Onbegrijpelijk dat mensen nog altijd Geert blijven stemmen. Die heeft weer laten zien helemaal niets voor elkaar te kunnen krijgen.Ik denk dat je gelijk hebt maar ook ik hoop op een mooie rechtse meerderheid en dito kabinet wat het hele verbod van tafel gaat vegen. Enige mogelijkheid daarop is dat de PVV zo groot wordt dat de rest niet om ze heen kan en dan een kabinet met VVD en JA21. One can only hope...![]()
Dus waar stem je dan wel op?liever niet. Onbegrijpelijk dat mensen nog altijd Geert blijven stemmen. Die heeft weer laten zien helemaal niets voor elkaar te kunnen krijgen.
En vvd zit al jaren bij ieder kabinet, dus ook de grootste partij die het land kapot gemaakt heeft.
Als alle mensen die PVV willen stemmen op JA21 (of voor mijn part BBB of VVD) stemmen dan hebben we een centrumrechts kabinet en is er nog wat mogelijk.Ik denk dat je gelijk hebt maar ook ik hoop op een mooie rechtse meerderheid en dito kabinet wat het hele verbod van tafel gaat vegen. Enige mogelijkheid daarop is dat de PVV zo groot wordt dat de rest niet om ze heen kan en dan een kabinet met VVD en JA21. One can only hope...![]()
DIt roep ik ook idd. Enige kans is als Ja21 FVD BBB meer stemmen krijgt zodat zij samen met PVV een coalitie kunnen vormen.Als alle mensen die PVV willen stemmen op JA21 (of voor mijn part BBB of VVD) stemmen dan hebben we een centrumrechts kabinet en is er nog wat mogelijk.
Een grote PVV = garantie op kabinet CDA, VVD, D66, GL/PvdA en dus 0 hoop helaas...
Nee dit is geen stemadvies, doe ermee wat je wilt (of niet)![]()
liever dat en wetende dat ik er tot bepaalde hoogte alles aan heb gedaan om mijn hobby proberen te redden.toch wel bijzonder om de meningen zo te lezen en helaas gaat het dan toch ook hier weer snel over de politiek en de gedachten dat je met je stem op een partij ook krijgt wat er belooft wordt ,dan kan met dit kiesstelsel en de vele partijen die er zijn gewoon niet !!! de enigste zekerheid die je (wat mij betreft) hebt is dat je niet krijgt waarvoor je gestemd hebt .
zou wel weer veel reacties oproepen dit bericht vrees ik maar kan er dan niet gewoon een topic worden geopend met de noemer "politiek en vuurwerk "of iets dergelijks ,wordt al genoeg doodgegooid met al die shit op de tv bij elk programma dus als ik daar behoefte aan heb zet ik tv wel en log ik bij vwc wel uit![]()
![]()
2e kamer en vuurwerk is redelijk het zelfde als politiek en vuurwerk toch....toch wel bijzonder om de meningen zo te lezen en helaas gaat het dan toch ook hier weer snel over de politiek en de gedachten dat je met je stem op een partij ook krijgt wat er belooft wordt ,dan kan met dit kiesstelsel en de vele partijen die er zijn gewoon niet !!! de enigste zekerheid die je (wat mij betreft) hebt is dat je niet krijgt waarvoor je gestemd hebt .
zou wel weer veel reacties oproepen dit bericht vrees ik maar kan er dan niet gewoon een topic worden geopend met de noemer "politiek en vuurwerk "of iets dergelijks ,wordt al genoeg doodgegooid met al die shit op de tv bij elk programma dus als ik daar behoefte aan heb zet ik tv wel en log ik bij vwc wel uit![]()
![]()
Yup, redelijk hetzelfde.. De volgende batch is nooit zo goed als de eerste..2e kamer en vuurwerk is redelijk het zelfde als politiek en vuurwerk toch....![]()
Klopt, het klapt ook vaak!2e kamer en vuurwerk is redelijk het zelfde als politiek en vuurwerk toch....![]()
Of loopt met een sisser afKlopt, het klapt ook vaak!![]()