Meewerken doen ze niet? Ze hebben zowat hun hele verkiezingsprogramma in de ijskast gezet.Ik stem ook rechts, en ja ze worden tegengewerkt. Maar meewerken doen ze ook absoluut niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Meewerken doen ze niet? Ze hebben zowat hun hele verkiezingsprogramma in de ijskast gezet.Ik stem ook rechts, en ja ze worden tegengewerkt. Maar meewerken doen ze ook absoluut niet.
Gewoon op PVV blijven stemmen, is nog steeds de enigste rechtse partij die de grootste kan worden. Op andere rechtse partijen stemmen heeft helemaal geen enkele zin, die worden daardoor misschien een paar zeteltjes groter en wordt Timmermans uiteindelijk grootste en dat moet je niet willen.Ik stem ook rechts, en ja ze worden tegengewerkt. Maar meewerken doen ze ook absoluut niet. Dit is gewoon een oerstomme actie want hiermee is de PVV qua regeren wel uitgespeeld en dat is toch echt Geert zn eigen schuld...
Voor mij geen PVV dus...
De VVD hoort bij die linkse club, kijk maar naar alle ingediende moties, de VDD stemt bij alles met de linkse partijen mee.Ik was het niet van plan, maar ik denk realistisch gezien wel dat de VVD nog de enige is die er voor kan zorgen dat Timmerfrans niet in dat torentje komt....
Als je water bij de wijn doet dan neem je je kiezers in de zeik. Nederland doet altijd water bij de wijn in de politiek en langzamerhand verdwijnt dan alles en naderhand vraag je jezelf af hoe dat dan toch kon komen. Het is goed dat die vasthoud aan hetgeen waar die voor staat want dat was altijd wel zijn hoofd punt van zijn partij. Imiigratie.
Fvd zoals altijd, voor Nederland.
En dan? Wat denk je daarmee te bereiken? Niemand gaat meer met hun in een kabinet, dus al halen ze 65 zetels staan ze nog aan de zijlijn.Gewoon op PVV blijven stemmen, is nog steeds de enigste rechtse partij die de grootste kan worden. Op andere rechtse partijen stemmen heeft helemaal geen enkele zin, die worden daardoor misschien een paar zeteltjes groter en wordt Timmermans uiteindelijk grootste en dat moet je niet willen.
als ze nou een echt programma hadden gemaakt ipv van wat loze populaire kreten dan waren ze ook niet in deze situatie gekomen.Ze hebben al heel veel noodgedwongen in de ijskast moeten zetten dus als men ook op het allerlaatste puntje begint tegen te werken dan is het op een gegeven moment gewoon klaar.
Heb zelf ook de twijfels erbij of Wilders hier wel goed aan gedaan heeft of niet.
Bij nieuwe verkiezingen in ieder geval nog een keer PVV stemmen, heeft weinig zin om op een andere rechtse partij te gaan stemmen want die wordt nooit groter dan Timmermans.
Zo sta ik er ook in. Of het helemaal met de waarheid strookt zullen wij echter nooit weten.Gewoon op PVV blijven stemmen, we weten allemaal dat ze niets voor elkaar kregen omdat ze vanaf dag 1 door hun eigen coalitiegenoten en de linkse oppositie zijn tegengewerkt.
Nu doen ze alsof het allemaal de schuld van de PVV is.
Ben ik het eens met hoe het toen gegaan is, nee ik vond ook dat hij die kans had moeten krijgen.Moet iemand toch is uitleggen hoe eerlijk het was dat Geert geen minister president was, maar een pvdaer Schoof.
Daar gaat al zoveel mis dat het niets met democratie te maken heeft.
Precies dit. Men doet nu net alsof het Geert allemaal is opgedrongen en alsof Geert volledig de macht had moeten hebben omdat hij de grootste partij was/is. Zo werkt het niet. Pvv alleen is geen meerderheid van d ekamer dus zal hij moeten onderhandelen. Zijn onderhandeling positie is gewoonweg niet sterk omdat populisme niks onderbouwd en als je ineens lege retoriek moet gaan waarmaken en onderbouwen dan ga je gewoon nat, en dat hebben we nu allemaal gezien hoe dat werkt.Ben ik het eens met hoe het toen gegaan is, nee ik vond ook dat hij die kans had moeten krijgen.
Maar uiteindelijk is hij daar toch echt zelf akkoord gegaan met Schoof. Hij had ook nee kunnen zeggen....
Wat een klets, de voorstellen die de PVV wilt kunnen vaak juridisch helemaal niet. Lijkt mij niet de juiste weg opgaan als we willen dat we partijen hebben die op basis van onderbuikgevoel iets willen en niet toetsen aan de wetten die we hebben.Gewoon op PVV blijven stemmen, we weten allemaal dat ze niets voor elkaar kregen omdat ze vanaf dag 1 door hun eigen coalitiegenoten en de linkse oppositie zijn tegengewerkt.
Nu doen ze alsof het allemaal de schuld van de PVV is.
Exact dit. Het zijn niet anderen/andere partijen die het Geertje moeilijk maakten, het zijn de juridische controlemechanismen die zorgen dat we niet in een autoritaire bananenrepubliek vervallen op basis van populisme uit de onderbuik ipv realiteitszin. Democratie en haar waarborgen werkten zo goed dat 't menneke huilend en stampvoetend wegrende omdat ie z'n zin niet kón krijgen. Gelukkig snappen de meesten door de extreme voorbeelden van Trump en Putin heel goed dat die antidemocratische weg absoluut niet wenselijk is. Ik blijf maar herhalen; nog geen 19% van de stemgerechtigden koos voor PVV, 80% weet wel beter. En die minderheid zal nu nog kleiner worden.Wat een klets, de voorstellen die de PVV wilt kunnen vaak juridisch helemaal niet. Lijkt mij niet de juiste weg opgaan als we willen dat we partijen hebben die op basis van onderbuikgevoel iets willen en niet toetsen aan de wetten die we hebben.
Complexe problemen platslaan zodat het in een slogan past hoeft niks mis mee te zijn omdat er dan inderdaad aandacht aan kan worden bestreden zolang stap 2 maar een concreet in de kamer of achter de kamer discussie is met concreet onderbouwde oplossing die juridisch kloppen.Los van of het populisme is. De PVV noemt in elk geval de kern van een groot deel van de bestaande problemen die grote delen van dit land verziekt hebben. Andere partijen branden zich er niet aan beestjes bij de naam te noemen, laat staan dat er oplossingen genoemd worden.
Ik weet het echt niet meer. Wie er ook aan de macht schijnt te zijn, de rode lijn is steevast hetzelfde. En daarmee gaat dit land rechtstreeks de afgrond in.