[BREAKING] Pangu & GBV-WECO

Vind je het heel vervelend als ik toch nog even klaag?
Het is namelijk compleet tegendraads. Vanwege schaalbaarheid kan men namelijk relatief goedkoper produceren en distribueren (=feit). Daartegenover staat dat de prijzen (in ieder geval bij Evo, los van de uitloop) behoorlijk zijn gestegen. Het is dus wel duidelijk wie de grote winnaars zijn in het verhaal. Ik ben vrij sceptisch en sta niet vooraan om dit soort ontwikkelingen te 'sponsoren'.
Is zeker geen klagen, en je hebt zeker een goed punt. Het is voor de leverancier qua inkoop nu ongetwijfeld wat goedkoper.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met een soort angst dat de winkels, die gewoon vanaf 1 december open zijn gaan klagen over de lage prijzen door het jaar heen?
Zolang het in de freakacties alsnog goedkoper is, ben ik op zich nog wel tevreden.

We gaan het zien. Ik ben in ieder geval blij dat een merk als Pangu blijft voortbestaan.
Of ik / we er zelf ook wat aan hebben gaan we volgend jaar zien.

Nieuws van de dag!! Goed om te zien dat het merk wordt doorgezet. :thumbsup: Fingers crossed dat de kwaliteit onder deze nieuwe samenwerking behouden blijft.

Blij dat pangu verder gaat :) en kan het van hun kant goed begrijpen..het is tegenwoordig bijna niet meer mogelijk voor de kleinere importeurs om de aantallen, inkoopprijzen en afkeur mogelijkheid helemaal zelf te dragen :( .

Ga er vanuit dat het met de kwaliteit helemaal goed zit en hoop net als iedereen hier dat de nieuwe producten en oude toppers nog tegen leuke freaksprijzen beschikbaar zullen zijn.

GBV/Weco is flink bezig zijn marktaandeel te vergroten door dit soort 'samenwerkingen'. Goed nieuws dat de kwalitatieve producten van Pangu blijven bestaan. Nu maar hopen dat deze top kwaliteit ook voor een top prijs blijft bestaan.

Hmmm ik ben alleen maar bang dat de prijzen van Pangu daar door zullen stijgen. Maar we wachten wel af, ik vind het iig jammer dat Pangu nu geen zelfstandig merk meer is.

Vind het een slechte ontwikkeling dat de 2 mooiste merken van NL nu hun ziel verkocht hebben aan GBV.
Was sinds een jaar of 2 a 3 zo ver dat ik nieuwe producten wel durfde te kopen n.a.v. de importeurs-demo, maar dat gaan we niet meer doen.

Mooi! Al die geruchten hier blijkt het gewoon nepnieuws te zijn. Hopelijk blijft kwaliteit en prijs hetzelfde. Dat laatste zal wel niet. Denk dat het voor die Bert en Arjan ook wel een top deal is nu import, logistiek, marketing enzo door een groter partij wordt gedaan. Benieuwd naar 2020!

Mooi dat Pangu blijft bestaan. Maar alle schoonheden die Pangu juist sierden ( kleinschalig, bizarre kwaliteit voor schappelijke prijzen, geen overhypede marketing die door je strot wordt geduwd en waar wij uiteindelijk voor moeten betalen), worden op deze manier te niet gedaan ( om even sceptisch te zijn ).

Je krijgt nu dus gewoon een Evolution Fireworks '2019 versie' onder de naam Pangu. Ofterwijl, zelfde fabriek maar onder de marketingsstrategie en kosten van GBV. Leuk voor de gewone man en de zakenlui erachter ( van GBV ), minder leuk voor de freak.

Exact dit. Jammer.

Mooi dat Pangu blijft bestaan. Maar alle schoonheden die Pangu juist sierden ( kleinschalig, bizarre kwaliteit voor schappelijke prijzen, geen overhypede marketing die door je strot wordt geduwd en waar wij uiteindelijk voor moeten betalen), worden op deze manier te niet gedaan ( om even sceptisch te zijn ).

Je krijgt nu dus gewoon een Evolution Fireworks '2019 versie' onder de naam Pangu. Ofterwijl, zelfde fabriek maar onder de marketingsstrategie en kosten van GBV. Leuk voor de gewone man en de zakenlui erachter ( van GBV ), minder leuk voor de freak.

We mogen blij zijn dat het merk blijft bestaan :wink:
Hoe dat verder zal gaan zien we wel in 2020.
Voor mij is dit een nieuw merk en vind die boxen van Garden party erg mooi. Hoop misschien volgend jaar 1 of meerdere boxen te kúnnen kopen aangezien er meer verkoop punten bij komen is dat wel fijn als Zuid-limburger :D

Beter had je het niet kunnen verwoorden voor ons.
Vind het heel jammer van deze samenwerking

Niet iets waar ik op zat te wachten. Ben bang dat de prijs flink gaat stijgen. GWB en Freakacties was ook niet zo'n succes. Zijn die er straks nog wel met Evo en Pangu?

Laatst bewerkt:
Goed om te horen dat Pangu blijft bestaan, maar de keus voor GBV vindt ik persoonlijk niet positief, zelfde geldt voor Evolution. Snap de keus van hun maar ik had ze liever zelfstandig gezien.

Ik had al iets opgevangen dat Pangu zou gaan samen werken met een andere importeur maar GBV had ik niet verwacht. Op zich mooi en goed dat Pangu blijft bestaan maar zoals velen ben ik wel bang dat het prijsniveau ook flink gaat stijgen. Ik zie volgend jaar wel waar Pangu mee komt en hoe de prijzen zijn

Zullen ze nou allemaal vanuit gbv gaan werken omdat er een vuurwerk verbod in nederland gaat komen in de komende paar jaar :p dan kunnen ze verder op de duitse markt.

Zullen ze nou allemaal vanuit gbv gaan werken omdat er een vuurwerk verbod in nederland gaat komen in de komende paar jaar :p dan kunnen ze verder op de duitse markt.

De meeste NL importeurs zitten toch al in Duitsland om zo hun markt te vergroten. Kunnen we in elk geval in Duitsland de NL spullen halen mocht er een algeheel verbod komen.:p Maar als het tot een algeheel verbod komt dan haal ik weer professioneel vuurwerk omdat het consumenten vuurwerk dan ook illegaal is in NL.

Back
Bovenaan