Break Out

vooral het laatste gedeelte met dat blauwe vind ik geweldig mooi. Vraag mij af hoe deze bak er uit ziet met minder wind, denk dat je dan helemaal een wauw factor gaat krijgen.

Ge-wel-dig. Ik heb hier geen woorden voor! Ik heb deze nog voor €120 kunnen scoren bij Intratuin in Hoorn. Gigantisch harde klappen die je gewoon door je lichaam voelt! En wat een spreiding zeg abnormaal! Hier mijn filmpje (focus eerste paar seconden van de video wat minder maar dit wordt gecorrigeerd in de loop van de video):

Een van de toppers van de avond, als aller laatste product geschoten.
Dit was batch 2020, nog voor minder dan 100 euro kunnen scoren, prijzen die we niet meer tegen gaan komen helaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals gezegd echt een hele dikke box, hieronder mijn straatfilm van afgelopen jaarwisseling:

Door de wind ook deze laten staan. Hopend eind van het jaar de fik er in. Ziet er goed uit op de filmpjes.

Abnormaal wat uit deze box komt. Twee jaar op rij overwogen, twee jaar op rij niet gekocht. Dit jaar komt die toch echt op het lijstje.

Echt bizar goed deze bak ja, hoop hem er dit jaar echt bij te hebben. Komt op alle films ontzettend goed over.

Afgelopen oud en nieuw voor het eerst geschoten en een ding wat zeker is dat hij komend jaar zeker terugkomt wij hadden hem voor 100euro op de kop kunnen tikken

Dit jaar gehad en zelfs in de vooravond gestookt toen het relatief rustig was qua wind. Burst en spreiding waren subliem en voor de 99 euro waarvoor ik hem had dubbel en dwars waard. Dit jaar ook weer op de lijst!

Jaar 3 dat deze in de collectie zit. Dat heb ik tot nu toe met geen enkele compound gehad, alleen met een cake, de Monster Ride.

Heb 'm ook echt besteld nav alle goede reacties! Voor de derde keer, lekker man. De enig box die ik twee jaar achter elkaar heb besteld was de Mayhem van Evo. Ook zo'n topper, jammer dat deze er niet meer is. En de Monster Ride; tja dat is sowieso een no-brainer.

Deze gisteren in mijn winkelwagentje gehad, maar uiteindelijk toch mijn rug recht gehouden om het niet te doen. Had gewoon een afspraak met me zelf gemaakt aangezien ik veel over heb gehouden van afgelopen jaar wisseling. Of ik er spijt van ga krijgen dat weet ik nog niet haha.

Back
Bovenaan