Brasilian Box [Ass]

Deze cakes allemaal doorverbonden. En het zijn stuk voor stuk toppers. Goede spreiding en heel harde knallen. Vooral de cake met de spinners was erg goed !!!

Echt het beste 19 sh assortiment op de Nederlandse markt. Mooi tempo, keiharde burst en mooie groot uitgewerkte effecten. De cake met spinners is ook mijn favoriete cakes.

Echt het beste 19 sh assortiment op de Nederlandse markt. Mooi tempo, keiharde burst en mooie groot uitgewerkte effecten. De cake met spinners is ook mijn favoriete cakes.

Helemaal mee eens! Vond deze mooier dan de fairytail, die schoot mij veel te hoog.

Helemaal mee eens! Vond deze mooier dan de fairytail, die schoot mij veel te hoog.

Voor mij precies dezelfde ervaring. Ook in vergelijking met de golden age box. Hoewel die ook echt prachtig zijn, is deze net een niveau hoger. Mede doordat deze lager schiet. Tubes zijn ook een stuk minder hoog. Ook iets meer diversiteit. Opvallend was dat de spinner cake ook hele grote boeketten had. Op de demo leken die vaak kleiner dan de rest. Had de 2017 versie.

Dit assortiment ook gehad en ik was dik tevreden! Vooral de cake met de spinners was tof. Zijn de cakes ook los te koop?
Het enige minpuntje is het doorlonten, vergeleken met andere boxen is deze een drama. Al moet je het zien als 19sh assortiment natuurlijk.

Ik heb deze per 2 doorgelont, dat gaat prima. Zeer mooie potten, volgend jaar weer in de collectie.

Dit assortiment ook gehad en ik was dik tevreden! Vooral de cake met de spinners was tof. Zijn de cakes ook los te koop?
Het enige minpuntje is het doorlonten, vergeleken met andere boxen is deze een drama. Al moet je het zien als 19sh assortiment natuurlijk.

Is even wat gepruts maar heb ze alle 6 aan elkaar geknoopt. 1 keer aansteken en genieten maar. Je bent vooral aan het kloten met de posities van de verschillende potten om te zorgen dat de lonten mooi bij elkaar uit komen

Eerlijk is eerlijk dit was de beste 19sh die ik ooit heb gehad. Mijn vergelijking dit jaar,
Fairytale Evo
Buurd ass Rubro
Willowtime Broekhoff
Happy hardcore Evo
Big 19 Wolff
19sh ass Herlat.

Complimenten voor Pangu

Hier een kleine inzet met ons stookcluppie 5 stuks random op het plein
erg dikke cakes en een volle lucht!
Volgend jaar zeker weer

WOW, wow, wow! Wat een bizarre cakes waren dit zeg! Sommige boeketten waren echt MEGA! Een stookmaat van mij had er ook een paar meegenomen dus sommige zijn dubbel. Enjoy dit geweldige assortiment (2017 batch):

Deze cakes zijn 330gram per stuk, hoe kan het dan dat deze zo veel mooier zijn dan bv het buurt assortiment. Fairytail zijn bijna 500 gram per stuk en zijn volgens sommige minder.

Ik heb wel gehoord dat ze worden gemaakt door dezelfde fabriek, maar of dat echt waar is. Maar het zou zo maar kunnen, waarom niet ?

Wow, wat ontzettend gaaf weer zeg. Deze moet er dit jaar hoe dan ook komen, wat een pracht cake's zeg.

Back
Bovenaan