Brasilian Box [Ass]

Ook deze was erg netjes vanavond bij de demo van de Rijswijkse vuurwerhal en zeker 1 van de vollere / mooiere. Ik weet niet meer zeker of hier alles is afgegaan, er waren bij een paar boxen namelijk wat cakes blijven staan. Maar wat mij is bij gebleven is dat de Brasilian box, de Cruel Traction en de Evolution boxen echt geweldige producten zijn!!!

Is er ook nog de willows in colour geschoten? Heb filmpje van demo EVO gezien en t lijkt mij echt een superbak..

Mooi assortiment, vergelijkbaar met Fairy tail op het eerste gezicht.

Zaten een paar hele gave cakes tussen!

wel mooie effecten zitten er tussen, maar uitwerkingen lijken niet heel erg groot? Of vergis ik mij door de afstand van bovenstaand filmpje.

Niet slecht is misschien een betere verwoording voor de prestaties van dit assortiment. Ondertussen is het hexagon concept wel op zijn retour. Het is verkooptechnisch waarschijnlijk een goede set om dit assortiment aan te kunnen bieden omdat de prijs/ kwaliteit prima is maar heel speciaal is het dan ook weer niet.

Blij dat ik em heb besteld, heb hem voor 80 euro kunnen krijgen. Meer dan 100 voor dergelijke assortimenten zou ik niet snel betalen

Licht het nou aan mij of zie ik op een bepaald moment 2x de zelfde cake afgaan?
Ook mis ik 1 of 2 cakes volgens mij..

Volgens mij is er ook wat blijven staan, dit door het slechtere weer tijdens de demo.

De 1e cake waren de effecten best klein maar de rest was prima!

Ik had de 2015 versie met labels,maar wat een toppers.Had ze steeds per twee doorgelont....niet te hoog of laag,harde burst met mooie effecten ertussen en per 2 mooi tempo.

2016 versie was ook top qua effect breedte en uitvoering. Jammer genoeg schoten ze wel heel erg hoog. Maar dat was niet storend door de grote effecten. Prima assortiment waar je echt geen miskoop mee doet.

Ik heb dezelfde ervaring als knaller voor life, lekkere dreunen komen er ook vanaf.

Filmpje van een losse cake:

Dit was een top assortiment! Harde burst en mooie, volle en ronde effecten.
Wel jammer dat 1 exemplaar zowel met de normale lont als de reserve lont niet verder kwam dan 3 bombettes waarna hij stopte.

Super assortiment. Mooiste wat er te krijgen is. Vooral de Sao Paulo (zie laatste filmpje hierboven). ENORM groot boeket + mooi vol, rond en helder. Deze cake graag iets sneller in een 100 schots box maken :)

Back
Bovenaan