bassie1978
VWC lid
Ik ben erg benieuwd wat er uit deze rechtzaak komt hoor. Hopelijk voor de liefhebbers een goede afloop. Zo niet, dan zou het wel eens binnen vijf jaar klaar kunnen zijn voor een groot deel van Nederland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben erg benieuwd wat er uit deze rechtzaak komt hoor. Hopelijk voor de liefhebbers een goede afloop. Zo niet, dan zou het wel eens binnen vijf jaar klaar kunnen zijn voor een groot deel van Nederland.
Ik weet wel waar ik mijn vuurwerk koop dit jaar. TOP dat jullie dit ondernemen!
Juridisch lijken me hier best kansen te liggen maar of de rechter mee beweegt om een precedent te scheppen weet ik niet (hoor ik graag) of hier voldoende munitie ligt voor BPN.
Ik kan me nl. ook niet indenken dat de initiatiefnemers zich niet juridisch hebben laten bijpraten / toetsen alvorens dit in te stellen en te communiceren.
Iemand met voldoende juridische kennis hier die eens qua procedure gang kan toelichten? Ben erg benieuwd..
Thanks in advance!
Je zou ook een goede discussie met het politiekorps kunnen voeren nu verkoop niet te verbieden blijkt versus inzet politie op 31-12. Moeten ze nu niet op alles reageren ipv de excessen in voorgaande jaren? Het lijkt me namelijk dat de inzet alleen maar heftiger wordt om te laten zien dar e.e.a. wel te handhaven blijkt.
Ze zullen zich niet zomaar landelijk willen laten piepelen lijkt me, wanneer de ogen op de steden zijn gericht in / op oudjaar.
Een erg terechte opmerking. Er wordt gezegd dat handhaven makkelijker wordt omdat op élke knal gehandhaaft kan worden. Maar dan moet je daar ook de capaciteit voor hebben. En ik denk dat dat never nooit gaat lukken. Dus om alles te handhaven zullen de politie en de gemeentelijke BOA’s het alleen maar fors drukker gaan krijgen. Hebben ze helemaal geen tijd om excessen aan te pakken en op het echte illegale vuurwerk te jagen.
En owja, waarom wilde men ook al weer een totaalverbod? Iets met lastenverlichting voor de politie toch??![]()
Een erg terechte opmerking. Er wordt gezegd dat handhaven makkelijker wordt omdat op élke knal gehandhaaft kan worden. Maar dan moet je daar ook de capaciteit voor hebben. En ik denk dat dat never nooit gaat lukken. Dus om alles te handhaven zullen de politie en de gemeentelijke BOA’s het alleen maar fors drukker gaan krijgen. Hebben ze helemaal geen tijd om excessen aan te pakken en op het echte illegale vuurwerk te jagen.
En owja, waarom wilde men ook al weer een totaalverbod? Iets met lastenverlichting voor de politie toch??![]()
en de knalcakes en normale cakes dan? Knallen die niet?