Boze buurman gooit cakebox op de kop

Tja wat moet je er toch van zeggen. Ik zou in ieder geval niet voor mezelf ingestaan. Achterlijke debiel zeg.

Als dit bij ons was gebeurd met de kinderen die er bij stonden te kijken dan was het slecht afgelopen ben ik bang, mijn god wat zijn er toch een idioten op de wereld.
Ben blij dat wij een fijne straat hebben waar er gewoon to 3:00 doorgeknalt wordt zonder problemen.
Volgende ochtend straatje weer helemaal schoon, en verder met het leven

Zulke mensen lopen er dus rond, en wij worden als vuurwerkliefhebber maar als vandalen en als tokkie bestempeld. Blijkt het gewoon de plaatselijke milieuactivist te zijn, voorzitter van de fanclub van Groenlinks, welke de hele buurt in vuur en as legt...

Laatst bewerkt:
Weet niet of de filmaker ook hier zit, maarre wel aangifte doen natuurlijk wegens roekeloze ingevaarbrenging en alle schade verhalen!

Jammer dat die bombette hem net mist, compleet gestoord figuur. Serieus die kerel van dit fimpje bleef echt nog rustig.

Hier komen nu ongelukken door... Wat was er gebeurd als een bombette in zijn gezicht had geschoten? Dan was vuurwerk weer de boosdoener geweest.

Ik had door deze man in de politie cel gezeten, hij brengt andere in gevaar plus zichzelf. Ik had hem helemaal lens geslagen.

Schade sowieso maar verhalen op die mafklapper,door zijn doen zijn die auto's beschadigd,en kosten van de box erbij..
Daarnaast spoor je sowieso niet als je een box ondersteboven kiepert,had waarschijnlijk na de tijd,de box bij hem door het raam naar binnen gekinkeld..

Back
Bovenaan