Boze buurman gooit cakebox op de kop

Die paardenlip was het nieuwe jaar ingegaan met een disco oog als ie dat bij mij had geflikt, wat een mafkees zeg.

Volgens mij is dit zwaar roekeloos gedrag met kans op zware verwondingen. Ik neem aan dat die knakker opgepakt is? Bij ons gebeurde hetzelfde met oud & nieuw maar dan met een nog redelijk onschuldige Delicious Thunder. Politie is er bij gekomen maar meer dan een waarschuwing is er niet van gekomen..... Zieke mensen op deze wereld!

Die meneer brengt gewoon even zijn hele buurt inclusief zijn eigen gezin in levensgevaar omdat zijn dochter niet kan slapen :frusty: Hij kreeg nog bijna een bombette in z'n oog ook. Het lullige alleen is dat als er brand had uitgebroken en er doden waren gevallen, dat vuurwerk dan weer de schuld had gekregen :bonk:

"hey buurman, dit is een eccentric shots, die kan ook op z'n kant, richting jouw raam, kijk maar!!!"

Volgens mij is dit zwaar roekeloos gedrag met kans op zware verwondingen. Ik neem aan dat die knakker opgepakt is? Bij ons gebeurde hetzelfde met oud & nieuw maar dan met een nog redelijk onschuldige Delicious Thunder. Politie is er bij gekomen maar meer dan een waarschuwing is er niet van gekomen..... Zieke mensen op deze wereld!
Lekker dan en als je een paar kilootjes te veel in je auto hebt liggen krijg je 500+ euro boete...rare mensen zijn we toch in dit land

Dit soort gasten vormen een gevaar voor de samenleving. Ik zou helemaal door het lint gaan. Die gast zou voor ze leven spijt hebben dat hij die box heeft omgegooid. Ik hoop serieus dat deze gast zo'n k*tleven krijgt.

Wel een mooi voorbeeld van wat de gevolgen zijn van de hetze tegen vuurwerk. In plaats van wat oordoppen in je oren kan je natuurlijk ook dit doen. :no:

Ik zou gewoon aangifte doen. Bewijs is er genoeg. Wat een koekwous is die gast. Die was met mij nog niet klaar geweest.

Wat een sufferd. Dan heb je werkelijk geen fatsoenlijke hersencel in je hoofd als je dit doet.

Het zijn dezelfde mensen die vuurwerk zo gevaarlijk vinden dat het verboden moet worden maar dan wel zelf er naartoe lopen, bijna een bombette kopt, en de doos doodleuk op de kop gooit en wegloopt of het de normaalste zaak van de wereld is. Wat een idioot zeg, niet meer normaal.

Let op mijn woorden, dit gaat volgend jaar meer gebeuren misschien niet dat complete boxen omgegooid worden maar dat (vooral fanatieke linkse ....medemensen) voor eigen rechter gaan spelen.
Kijk maar eens hoe die zwarte pieten discussie uit de hand is gelopen.
Dat is een neven effect van al die media propaganda, mensen voelen zich steeds meer gesterkt door de steeds hoger oplopende hetze.
Ook die vuurwerk vrije straten geneuzel helpt daar niet aan mee, het zet buren tegen elkaar op en met een beetje drank in de man slaat ook zo de vlam in de pan.

Back
Bovenaan