Boze buurman gooit cakebox op de kop

Hij moet echt opgepakt worden. Dit is zeer onveilig gedrag voor hemzelf maar vooral voor de omstanders. Ik vindt poging tot doodslag geen verkeerde aanklacht. Als iemand z'n bombette in zijn gezicht krijgt dan kan het nog wel eens heel vervelend aflopen.
Ik sta 's-avonds/nachts ook met mijn kinderen naar het vuurwerk te kijken (met brilletjes op)maar als er dan z'n idioot zoiets flikt dan had hij een serieus probleem gehad.
Mijn advies is aangifte doen voor het geval je daat nog niet gedaan had. Denk dat daar zomaar een gevangenisstraf aan vast kan hangen (zal moeten). Minimaal bewust roekeloos gedrag met gevaar voor omstanders. Zulke gevaarlijke mensen moeten ze niet vrij laten rondlopen.

Zou er een (mainstream)nieuwsplatform zijn die dit wil publiceren, Telegraaf misschien? iemand hier met een lijntje die kant op?

tja bij ons in de buurt had hij dit figuurlijk gezien niet overleefd.kan niet verder uitwijden ivm met mijn locatie maar hij mag blij zijn dat hij daar woont en niet hier de randdebiel.

niets negatiefs over volksbuurten, maar dit soort gedrag zou je in een normale wijk niet zo snel zien.

ik ken het hele verhaal niet, maar als je alleen al hoort hoe men tegen elkaar praat dan weet je eigenlijk al genoeg.

natuurlijk, wat deze man doet gaat helemaal nergens over. maar de reactie ervoor is ook onnodig.

nu ben ik zelf ook echt geen heilig boontje hoor, maar een normaal persoon had gewoon iets gevraagd als “zou u aub wat rekening kunnen houden met het feit dat mijn dochter hier slaapt”... gevolgd door iets simpels als “dat is prima buurman, dan ga ik wel aan het eind van de straat staan”...

gelukkig gaat dat hier in de buurt nog wel gewoon op die manier, maar veel mensen gunnen tegenwoordig elkaar het licht in de ogen niet meer en zijn super snel op hun tenen getrapt...blijft bizar om dat toch telkens te zien... we lijken wel in een land vol tokkies te leven..,

niets negatiefs over volksbuurten, maar dit soort gedrag zou je in een normale wijk niet zo snel zien.

ik ken het hele verhaal niet, maar als je alleen al hoort hoe men tegen elkaar praat dan weet je eigenlijk al genoeg.

natuurlijk, wat deze man doet gaat helemaal nergens over. maar de reactie ervoor is ook onnodig.

nu ben ik zelf ook echt geen heilig boontje hoor, maar een normaal persoon had gewoon iets gevraagd als “zou u aub wat rekening kunnen houden met het feit dat mijn dochter hier slaapt”... gevolgd door iets simpels als “dat is prima buurman, dan ga ik wel aan het eind van de straat staan”...

gelukkig gaat dat hier in de buurt nog wel gewoon op die manier, maar veel mensen gunnen tegenwoordig elkaar het licht in de ogen niet meer en zijn super snel op hun tenen getrapt...blijft bizar om dat toch telkens te zien... we lijken wel in een land vol tokkies te leven..,

In een normale wijk zie je dit juist. Volksbuurten zijn wat dat betreft veel toleranter naar elkaar. In normale wijken stoppen ze iedereen maar bij elkaar.

Aansprakelijk stellen voor de schade plus een aantal maal poging tot zware mishandeling lijkt me hier wel op zijn plaats. Wat een mafklapper.

In een normale wijk zie je dit juist. Volksbuurten zijn wat dat betreft veel toleranter naar elkaar. In normale wijken stoppen ze iedereen maar bij elkaar.

Exact mijn gedachte idd. Ik bedoel prima als iemands dochtertje slaapt, maar daar hoef je natuurlijk niet altijd rekening mee te houden. Het is ook de manier waarop het gevraagd word, maar vaak eisen ze meer dan vragen. Dan kunnen ze hem natuurlijk op dezelfde manier terugverwachten.

Mgoed, dit filmpje slaat ook echt alles pff. Wat een mafkees ben je dan?
Hier ook in de buurt, die houden dan de hele avond de mond dicht (wel kakvolk/nette buurt) en als ze dan flink wat wijntjes in de mik hebben komen ze ineens al schreeuwend naar buiten. Vaker mee gemaakt.

ja inderdaad daar hebben jullie misschien wel gelijk in.

blijft inderdaad bizar hoe deze man reageerd...zijn stoppen sloegen letterlijk door..l

Ik kick hem even omhoog, dit is ondanks dat het en idiote aktie was wel een klassieker aan het worden.
[video]https://www.dumpert.nl/item/7819129_106b14f0[/video]

Ik kick hem even omhoog, dit is ondanks dat het en idiote aktie was wel een klassieker aan het worden.
[video]https://www.dumpert.nl/item/7819129_106b14f0[/video]

Wouw, was dit alweer vier jaar geleden. Tijd vliegt... net als die box trouwens :bonk:

Deze man veroorzaakt bewust schade en gevaar voor mens-dier. Poging doodslag is wel t minste straf wat die verdient. Maar helaas komen dit soort egohypoasso tokkies overal mee weg. Ik had wel geweten wat ik met zo iemand had gedaan...

Back
Bovenaan