Na net wat avondeten genuttigd te hebben konden we op weg naar Bonn!
Na een stuk door Nederland gesukkeld te hebben kwamen we aan bij de Duitse grens.
En wie natuurlijk aan Duitsland denkt denkt natuurlijk ook aan Das Autobahn.
Eindelijk konden we een beetje doorrijden en werd de aankomsttijd al snel eerder.
Tot dat we opeens het centrum van Köln (Keulen) werden ingestuurd…..
Ik was nog nooit in Köln geweest dus het was wel leuk om even er doorheen te rijden.
Een tijdje later kwamen zagen we al snel Bonn op de verkeersborden staan en kon het niet lang meer duren voordat we er waren.
Na een lange zoektocht voor een parkeerplaatsje hadden we er een gevonden en zijn we met de menigte meegelopen naar het park.
Eenmaal bij de poorten aangekomen moest ik me tas afgeven die even werd opgetild en daarna weer werd terug gegeven. (Had het zelf wel wat strenger verwacht)
Op het park was het een drukte van jewelste en moesten we opzoek naar de vuurwerkfreaks. Na een aantal telefoontjes gepleegd te hebben (heel weinig bereik daar zo) bleken we helemaal aan de verkeerde kant van het park te staan. We zijn dus op de gok dwars door de kermis heen gelopen op zoek naar een vijver/meer.
We hadden geluk en kwamen na een half uur lopen bij een vijver waar het al behoorlijk druk was.
Na nog een telefoontje te hebben gepleegd met Thunderboy kwam hij aangerent om ons op te halen en naar een rustiger stuk van het park te brengen. Gelukkig dat hij het ons kwam opzoeken want anders hadden we het echt niet gevonden!
Na wat handen schudden en wat te hebben gedronken kon de show gaan beginnen.
Na de show was ik er gewoon stil van……..
Zo’n mooi geweld van kleuren en effecten wat niet te omschrijven was! Geweldig!
Na de show hebben we ons een weg door te menigte gebaand op zoek naar onze auto.
Gelukkig konden we de straat waar onze auto stond snel vinden en zij we in de drukte gaan staan naar de snelweg toe.
Na een rit van 3 uur en een hoop keren de show terug te hebben gekeken op me camera kwamen we om 3 uur snachts aan en konden we terug kijken op een geweldige dag!
Ik wil Thunderboy erg bedanken voor het helpen en vond het leuk om weer wat freaks ontmoet te hebben!
Deel 2 en 3 volgen zo snel mogelijk.
Ik heb de films moeten converteren aangezien de bestanden niet zo naar MM kunnen en ook niet naar YT.
Ik hoop zo snel mogelijk een beter progamma ervoor binnen te krijgen zodat de kwaliteit wel behouden blijft en er geen reclame meer in het beeld staat.