Bonn (RIF) 01-05-2010

Lekker ben jij TB, eerst een gaaf stukkie fim posten en ons hier lekker maken en dan te zien krijgen dat we snel meer krijgen te zien :mad:

Maar ik kijk uit naar de rest want het zag er veel belovend uit :):):)

ja het was idd een vette show en we hebben super weer gehad!!
lekkere braadworsten en bier haha dat hebben die duitsers ook goed voor elkaar
ik heb in elk geval erg genoten van deze show ik ben er volgend jaar zekers weer bij echt wel een aanrader!!

R.I.F. Bonn

R.I.F. Bonn

Tjonge jonge WECO heeft een prima show neergezet, er werd vanaf 7 posten en 10 steiger/hoogwerkers geschoten en er stonden veel grote meerslagen. Ik ben blij dat ik toch ben gegaan, al was het wel een stuk rustiger in het park. Weet iemand of ze meer budget hadden vanwege het jubileum van Bonn?

Nou ik hoop snel op een film zodat de BBQ freaks aan de waterkant de show ook kunnen zien....hahahaha
Oja hier nog een foto gemaakt van het vuurwerk door MATS:
0.jpg

Volgend jaar beter manne, en nog bedankt voor het stukkie vlees.

Greetz HARM......

Laatst bewerkt:
Na net wat avondeten genuttigd te hebben konden we op weg naar Bonn!
35c1mic.jpg

Na een stuk door Nederland gesukkeld te hebben kwamen we aan bij de Duitse grens.
2nth3ra.jpg

En wie natuurlijk aan Duitsland denkt denkt natuurlijk ook aan Das Autobahn.
o7t449.jpg

Eindelijk konden we een beetje doorrijden en werd de aankomsttijd al snel eerder.
25rgguq.jpg

Tot dat we opeens het centrum van Köln (Keulen) werden ingestuurd…..
2rqcaop.jpg

Ik was nog nooit in Köln geweest dus het was wel leuk om even er doorheen te rijden.
2j60k84.jpg

Een tijdje later kwamen zagen we al snel Bonn op de verkeersborden staan en kon het niet lang meer duren voordat we er waren.
2l9qsjs.jpg

Na een lange zoektocht voor een parkeerplaatsje hadden we er een gevonden en zijn we met de menigte meegelopen naar het park.
Eenmaal bij de poorten aangekomen moest ik me tas afgeven die even werd opgetild en daarna weer werd terug gegeven. (Had het zelf wel wat strenger verwacht)
Op het park was het een drukte van jewelste en moesten we opzoek naar de vuurwerkfreaks. Na een aantal telefoontjes gepleegd te hebben (heel weinig bereik daar zo) bleken we helemaal aan de verkeerde kant van het park te staan. We zijn dus op de gok dwars door de kermis heen gelopen op zoek naar een vijver/meer.
We hadden geluk en kwamen na een half uur lopen bij een vijver waar het al behoorlijk druk was.
Na nog een telefoontje te hebben gepleegd met Thunderboy kwam hij aangerent om ons op te halen en naar een rustiger stuk van het park te brengen. Gelukkig dat hij het ons kwam opzoeken want anders hadden we het echt niet gevonden!
Na wat handen schudden en wat te hebben gedronken kon de show gaan beginnen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Na de show was ik er gewoon stil van……..
Zo’n mooi geweld van kleuren en effecten wat niet te omschrijven was! Geweldig!
Na de show hebben we ons een weg door te menigte gebaand op zoek naar onze auto.
Gelukkig konden we de straat waar onze auto stond snel vinden en zij we in de drukte gaan staan naar de snelweg toe.
Na een rit van 3 uur en een hoop keren de show terug te hebben gekeken op me camera kwamen we om 3 uur snachts aan en konden we terug kijken op een geweldige dag!
2whm2yu.jpg

Ik wil Thunderboy erg bedanken voor het helpen en vond het leuk om weer wat freaks ontmoet te hebben!

Deel 2 en 3 volgen zo snel mogelijk.
Ik heb de films moeten converteren aangezien de bestanden niet zo naar MM kunnen en ook niet naar YT.
Ik hoop zo snel mogelijk een beter progamma ervoor binnen te krijgen zodat de kwaliteit wel behouden blijft en er geen reclame meer in het beeld staat.

Laatst bewerkt:
Zo ook eens opgestaan :D
Supershow gisturen :wink:
Volgend jaar toch weer :wink:
Wel erg druk daarop het kermisterrein :shocked:
Soort van rave party was er ook nog :handsup:

Ook grappig was, dat we xtremerides.nl hebben opgebeld.
omdat die er ook was, en bleek 10 meter verder op te staan hahaha...
en dat wel bij 100.000 + mensen, kleine wereld toch !

Prachtig gefilmd man, het lijkt wel of je bij een heel andere show bent geweest dan wij:p

Helaas heb ik mijn film in 2 delen moeten knippen, hier alvast deel 1...

Na al die films dan maar wat fotokes ;)

Ik ben bezig met het uploaden van mijn film maar die is 2,3 gig :S
HD is leuk maar wel kostbaar :D

BonnRheininflammen2010%20(26).JPG

BonnRheininflammen2010%20(29).JPG

BonnRheininflammen2010%20(30).JPG

BonnRheininflammen2010%20(27).JPG

BonnRheininflammen2010%20(28).JPG

BonnRheininflammen2010%20(31).JPG

BonnRheininflammen2010%20(32).JPG

Heel pyroteamzuid en 3307 het was weer gezellig volgend jaar weer :D

Dank aan allen die ons door middel van de prachtige video,s, foto,s en verslagen deelgenoot hebben gemaakt van deze in alle opzichten geweldige performance van Weco. Machtige show om naar te kijken.
Alleen de muziek in het eerste gedeelte vindt ik ondermaats, niet mijn keuze.

Ook wij zijn zaterdag weer naar Bonn geweest.

Alleen zaten wij ergens anders met de bbq omdat dat niet meer mag in t park.
Helaas kwam alle rook onze kant op waardoor we bijna niets van de show gezien hebben, maarja das pech hebben, volgend jaar beter.

Wel hebben we natuurlijk een super gezellige dag gehad, prima vermaakt daar!

Hier nog een klein fotoverslagje.....:D

10xf584.jpg

na een stevige rit was daar het bord Bonn:)

zkooyh.jpg

in Bonn aangekomen langs de rhein gelopen op weg naar het enorme park...

14o0hg2.jpg

lekker vroeg was het nog dus tijd zat om langs de prachtige vijvers te slenteren...

w9ffip.jpg

ook vanuit de lucht werd het park in de gaten gehouden..

Natuurlijk was er ook dit jaar weer een fantastische kermis :cool:

1zlgig6.jpg

ot3gcw.jpg

296c9r8.jpg

t89mp4.jpg

en zelfs een "beukende" Techno stage, waar aardig wat mensen flink los gingen:cool:

ng2cub.jpg

lekker turen naar de vette opbouw, en fantaseren hoe de show zal worden......

2emq7p4.jpg

en er stond veeeeel, flink meer als vorig jaar! gaaf om te zien

Tegen 23.15 barste het geweld los en ik was blij dat we weer lekker dichtbij stonden.
Wat een dreunen en ik wist net als vorig jaar niet meer waar ik moest filmen maar dat maakt geen flaus aus, gewoon zwaar genieten als alles boven je koppie knalt.
Lekker hard daar houden we van, daarom gaan we naar Duitsland en telkens weer zijn het supershows om mee te maken.
De show vond ik in zijn geheel beter dan vorig jaar, Weco heeft leuke bommen en effectcombinaties.
Het was gewoon weer een fantastische, en vooral gezellige Rhein im Flammen .
Heb weer flink wat freaks gesproken, lekker kunnen filmen en een heel gezellig weekend gehad waarvoor mijn dank aan iedereen :wink:

Groeten TB

Bedankt voor alle foto's en video's! Erg gaaf om te zien. Wat een heerlijke show. Kan me voorstellen dat jullie je daar wel vermaakt hebben!:p

Machtige show!. Deze staat voor volgend jaar al op mn lijstje. Bedankt voor de fotos/films online te zetten

Back
Bovenaan