Sunseeker
VWC lid
Ja of gewoon op ze Hollands
SS![]()
Dat is niet perse op z'n Hollands

Een ß of ss is allebei grammaticaal correct

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja of gewoon op ze Hollands
SS![]()
Helaas maar het park gaat dus echt afgezet worden met een hek, en er zal gecontroleerd worden op het meebrengen van eten en drinken, bbq'en is ook afgelopen!
http://www.bonn.de/tourismus_kultur_sport_freizeit/rhein_in_flammen/index.html?lang=de
Als je op deze site dat pdf bestandje opent krijg je dat allemaal te zien, inclusief een plattegrond waar het hek komt en waar de ingangen.
Jammer jammer jammer
Verdomme!
Dank je TB, maar het Nederlands is niet echt goed op deze manier.Getränke und Speisen
Rhein in Flammen fi nanziert sich als eintrittsfreies Fest zu großen Teilen aus
dem Verkauf von Speisen und Getränken. Die Preise hierfür sind nicht höher
als bei anderen Veranstaltungen, weshalb wir alle Gäste an dieser Stelle bitten
möchten, keine Speisen und Getränke mitzubringen – zumal diese an den Eingängen
abgegeben werden müssen. So können wir große Müllmengen im Eingangsbereich
vermeiden, die für keinen Besucher ein schöner Anblick sind. Erlaubt
ist die Mitnahme von 1l Wasser im Tetrapack und Getränke für Kleinkinder.
Feuer und Grillen
Offenes Feuer ist auf dem Gelände verboten. Lagerfeuer, Grills und auch Einmalgrills
gehören in den eigenen Garten, aber nicht auf eine Großveranstaltung.
Voor de mensen die geen duits kunnen heb ik het even door Google translate gehaald.
Eten en drinken
Rijn in Vlammen fi kapitaal, gefinancierd uit vrije toelating als partij bij een grote mate
de verkoop van voedsel en dranken. De prijzen van deze niet hoger
net als bij andere evenementen, dus vragen we aan alle gasten op dit punt
wil geen eten en drinken mee te nemen - vooral als deze op de ingangen
moet worden geleverd. Dus we kunnen grote hoeveelheden afval in de hal
Om te voorkomen dat de bezoekers niet een mooi gezicht. Toegestaan
wordt de boekwaarde van het water in 1 liter Tetra Pak en dranken voor jonge kinderen.
Branden en barbecues
Open vuur is verboden op het terrein. Kampvuren, grills en Einmalgrills
opnemen in uw eigen tuin, maar niet op een belangrijke gebeurtenis.
beter lezen dan zie je dat een mod mijn tekst heeft vertaald
nja never mind.......de boodschap is nu wel duidelijk voor iedereen!
![]()
niet bepaald een heldere vertaling.. daarom doet Ronaaron dat ook denk ik.. nu begrijp ik het tenminste wat beter.
Anyways.. Ik ben op zich wel blij met dit verbod. Het was echt een ware chaotische puin zooi na afloop van het vuurwerk. Ook het in brand zetten van een hoeveelheid rotzooi, zoals afval, stoeltjes tot aan complete koelboxen op een brandstapel (meters hoge levens gevaarlijke vlammen) door mensen in het park zal er wel aan bijgedragen hebben aan dit besluit.
Ook de enorme hoeveelheid drank die men mee zeulde en nuttige leverde zo hier en daar opstootjes op tot soms aardig pittige vechtpartijen. Zelf heb ik ook een conflictje gehad met een dronken duitser. Leuk is anders....
Ik vermaak me heus wel, ook zónder BBQ en ook zónder alcohol.. ik drink zo ie zo geen alcohol dus dat laatste is voor mij zeker geen gemis.
Morgen is Bonn, heb besloten om er heen te gaan ondanks dat de BBQ niet meer mag.
Het is jammer, maar zal vast niets doen met de gezelligheid en de top show.
Ik zal er mogen zijn met Mike(mattenfreak) en Raymond24.
Voor de gene die gaan veel plezier en mischien tot morgen.