Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Naja dan gaan we maar even het filmpje in orde maken. Dus bij deze 

)

Er was niets gebeurt, maar je was simpelweg niet de enige met het idee om te parkeren in een wijk vlak bij het park. En iedereen wil natuurlijk tegelijk, zo snel mogelijk naar huisWat was er trouwens na de show aan de hand in de wijk waar 'iedereen' had geparkeert. We hebben na de show minstens een 3 kwartier gewacht. Toen we bij de auto kwamen duurde het echter nog een uur voordat we op de snelweg waren waar het ook al een puinhoop was![]()

Mooi spul trouwens.
Daar hebben we de stoeltjes uitgeklapt en hebben ik echt een hele berg freaks ontmoet. Even een lijstje voor de duidelijkheid:
Dat zie je ook niet vaak.
Rond 23:05 voor mijn gevoel begon de show.
Echt een enorme lading shells. Dit was absoluut geen bom voor bom show. Er vlogen toch wel gemiddeld 4 shells per keer de lucht in. En zeker geen 3". Echt meesterlijk om te zien en te horen. Wat een knallen komen er vanaf. De salutes waren ook erg vet. De druk voel je helemaal in je buik. En de finale. Die was echt mooi. De hele lucht hing vol met gouden effecten. Weet ik hoeveel shells tegelijk. Echt een gaaf gezicht. Fred stond op een gegeven moment met zijn hand voor zijn mond. Zo mooi vond hij het. 
Om in het park te komen moesten wij een brug over. We hadden onze auto geparkeerd in de stad zelf. Dus wij staan te wachten om de brug op te kunnen, staan er een paar jongens uit Deventer. Die hadden het zo te horen ook erg gezellig gehad. Waren de hele tijd aan het zingen. Ook het Wilhelmus. Dat was echt lachen. Midden in Duitsland hoor je het Wilhelmus van een stel Nedelanders.
. Eenmaal Bonn voorbij konden we erg goed doorrijden. Ik keek op de navigatie en zag staan dat ik nog 260 kilometer moest rijden. Arme ik.
. 
ff de film van Arjan (bedankt man
) downloaden en bekijken 
Was gezellig idd jongens. Na thuiskomst rond 04:00 uur meteen even de film gerenderd en deze stond vannacht daarom al online
Voor wie het nog niet gezien heeft:
Filmpje! (350MB)

Red Baron en zijn vaste fotograaf.
, Blackbaron met zun EOS 40D
.Die vaste fotograaf heeft ook een naam hoor, Blackbaron met zun EOS 40D
.
. Gerwin had je nog een sms gestuurd. Toen stonden wij net in de file naar de snelweg toe. En jullie stonden volgens Gerwin nog in die wijk. Het was echt druk op de terugweg in en om Bonn.