Bonn 3 - 05 - 2008

Veel plezier daar allemaal! Helaas kon ik vanavond niet aanwezig zijn, ivm andere (leuke) verplichtingen.

Kan er helaas niet heen maar ik wens diegene die allemaal wel gaan veel plezier en ben benieuwd naar de film(s) en foto(s):bye:

Middag allemaal

Rond half 4 vertrek ik richting Bonn. Het zonnetje schijnt in bonn ook lekker dus dat word feest!

Goede show gewenst allemaal!

Ltr

We schrijven 04:30 uur. Terug van een lange dag in Bonn. Dank aan Derk (Pyro-D) omdat ik met je mee mocht rijden. (sorry dat ik op de terugreis lag te pitten, dat krijg je als je ouder wordt. haha) Gezellige dag met je gehad.
Trouwens de hele dag stond in het teken van de gemoedelijkheid en sfeer. Wat dat aangaat kunnen we nog veel van de Duitsers leren. Feestvieren kunnen ze goed daar.
Zuipen als het leven, maar weinig agressie. In Nederland worden mensen doodgeslagen als je commentaar op een dronken gast levert, in Duitsland slechts een grote mond en men loopt weer verder.

Een zeer goede show gezien. Mooi harmonisch,synchroom vuurwerk. Goed tempo en opbouw van de show. Spectaculair waren de waterbommen in goud en in zilver. Prachtig waren ook de falling leafs, de meerslagenbommen, en de finale in goud was overdonderend.

Volgend jaar zeker weer Bonn.

Nu kijk ik uit naar de hopenlijk prachtige filmbeelden en foto,s

Alvast een filmpje van de finale die ik heb gevonden:
http://nl.youtube.com/watch?v=WgCqxHEihtI

Laatst bewerkt:
Ik ben ook net thuis. Ik ben nu te moe om een leuk verhaaltje te typen. Dat doe ik straks wel.

Welterusten iedereen! :bye: Het was een erg gezellige maar vermoeiende dag. :cool:

Ik heb net dus de show on-line zitten kijken en kan me voor stellen dat jullie hebben genoten.

Mooie show waar in mijn ogen nagenoeg niets mis mee is.
Mooie en veel meer slagen bommen gezien.
En de bommen met een crackling hart en daarbuiten weer crackling vond ik erg bijzonder.
Ook de piony met een soort van visjes op de tip (ik weet al die namen nog niet zo, sorry) vond ik erg mooi.
Het enige minpuntje van deze show vond ik het nummer Nessun Dorma van Pavarotti.
Ik kan me heel goed voorstelen dat je ergens in je show een stukje rust wil genereren, maar dit was in mijn ogen net ff TE rustig.
Tijdens die rust had er in mijn ogen zeker iets op de kant gedaan kunnen worden met fonteinen of grote zonnen.
Maar ok, dat is persoonlijk.

De finale was zeer bijzonder, mooi vol goud en als kroon op de cake 2 studada's van vlink caliber.
Volgend jaar toch maar weer eens mee denk ik.
Groetjes Giron

Goeiemorgen allemaal!

Ik heb gister avond een top show gezien en heb uitmuntend kunnen genieten! prachtige meerslagen en hele dikke ''speciale'' effecten. Finale had wat mij betreft wel iets voller gekund. In de Show zelf zaten mooiere momenten die naar mijn mening beter hadden kunnen dienen als finale. Na zo een gigantisch goede show vond ik de finale een beetje kort af.

Toch hebben de mensen die niet aanwezig waren een heel spectakel gemist.

Wat was er trouwens na de show aan de hand in de wijk waar 'iedereen' had geparkeert. We hebben na de show minstens een 3 kwartier gewacht. Toen we bij de auto kwamen duurde het echter nog een uur voordat we op de snelweg waren waar het ook al een puinhoop was :bonk:

Volgend jaar wéér naar Bonn!

Groeten,
200mm

Hierbij mijn fotoverslag. Ik vond het ontzettend tof, zoveel bekende gezichten/namen en gewoon sowieso een heleboel publiek wat een zeer gezellige sfeer mee bracht:)

Boven aan het park, niet eens helemaal boven aan, maar toch, om even te laten zien hoe waanzinnig groot het is.
-IMGP5051.jpg

Het zicht, links van ons.
-IMGP5059.jpg

Voor de show begon kregen we een klein showtje met water, lasers en muziek te zien.
IMGP5073.jpg

IMGP5075.jpg

We kregen een warm welkom met een inleidend filmpje geprojecteerd op een watergordijn (je had gelijk Jack, ik vond het een tof gezicht :))
IMGP5088.jpg

Vervolgens begon het spektakel waarvoor we uiteindelijk gekomen waren:cool:
IMGP5109.jpg

IMGP5128.jpg

IMGP5114.jpg

En natuurlijk de geweldige finale met een en al goud!:cool:
-IMGP5183.jpg

Meer foto's vind je via de volgende link: http://s285.photobucket.com/albums/ll72/JekoVuurwerk/Bonn 3 mei 2008/

Wat was er trouwens na de show aan de hand in de wijk waar 'iedereen' had geparkeert. We hebben na de show minstens een 3 kwartier gewacht. Toen we bij de auto kwamen duurde het echter nog een uur voordat we op de snelweg waren waar het ook al een puinhoop was :bonk:
Er was niets gebeurt, maar je was simpelweg niet de enige met het idee om te parkeren in een wijk vlak bij het park. En iedereen wil natuurlijk tegelijk, zo snel mogelijk naar huis:p

Laatst bewerkt:
Hey jeko.

Gezien je foto met die bierkar en daarachter die grote toren hebben we niet ver uitelkaar gestaan...... 4-5 meter hooguit.....

Zo dicht bij maar ook zo ver weg....

Het leek me ook flink drukker als voorgaande jaren.

Groeten,

200mm.

Dat zou heel goed kunnen! Ik stond bij de jongens van Vuurwerkcrew:D

Wat ik trouwens ook vet grappig vond was die groep (aangeschoten) nederlanders die spontaan in koor begonnen te zingen midden in de Duitse massa, wat was dat geniaal:cool::cool:

Helemaal vergeten, R@lph en Pieter waren met sterretjes aan het spelen:p
Kijk hier het filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=Gzz14s3jMOM

Laatst bewerkt:
Gerwin, een kameraad van Gerwin, Jeko en ik zijn gisteren rond 16:45 naar Bonn vertrokken. Rond 19:30 waren we in Bonn. We hadden afgesproken om onderweg even snel langs de Mac Donalds te gaan. Maar om de één of andere vage reden heb je in Duitsland niet zoveel gele M's naast de snelweg. Toen we éénmaal in Bonn waren aangekomen hebben we bij de eerste de beste gelegenheid een broodje braadworst gehaald. We dachten namelijk dat er in het park niet zoveel te halen viel qua eten. Eenmaal in het park word je dood gegooid met minstens 15 eettentjes.

Wij zijn toen naar de plek gelopen waar RedBaron al stond met zijn camera's. :D Mooi spul trouwens. :p Daar hebben we de stoeltjes uitgeklapt en hebben ik echt een hele berg freaks ontmoet. Even een lijstje voor de duidelijkheid:

Gerwin en zijn kameraad
Firespree
Ik heb Ruben_3 nog gezien
Moontan
AFC Ajax (AVP)
Arjan
Pieter
RedBaron
BlackBaron
Gert van PyroFM
Ik ben ongetwijfeld nog een paar vergeten.

De feestvreugde vond ik beter als in Nederland. Alles verliep vrijwel zonder slag en stoot. Hier en daar een heel klein opstootje, maar dat was niets ernstigs. En iedereen drinkt ook bier. Zelfs de dames zie je met een 0,3 liter fles of groter in de hand staan. :D Dat zie je ook niet vaak.

Het werd steeds drukker en drukker en het wachten was begonnen. 21:30, 21:50, 22:15. Om de paar minuten aan Firespree gevraagd hoelang het nog duurde. :p Rond 23:05 voor mijn gevoel begon de show.

Dit was echt de vetste show ooit. Echt veel 8" shells. Veel goud en volgens mij ook blinker effecten er tussen door. Ze hadden zelfs een paar waterbommen als verassing. :cool: Echt een enorme lading shells. Dit was absoluut geen bom voor bom show. Er vlogen toch wel gemiddeld 4 shells per keer de lucht in. En zeker geen 3". Echt meesterlijk om te zien en te horen. Wat een knallen komen er vanaf. De salutes waren ook erg vet. De druk voel je helemaal in je buik. En de finale. Die was echt mooi. De hele lucht hing vol met gouden effecten. Weet ik hoeveel shells tegelijk. Echt een gaaf gezicht. Fred stond op een gegeven moment met zijn hand voor zijn mond. Zo mooi vond hij het. :p

Maar aan alles komt een einde. Zo ook de show. Na een ruime 20 minuten (denk ik) was het afgelopen. Iedereen liep tegelijk dezelfde kant op. Zoals je wel vaker ziet. Wij hebben de spullen rustig ingepakt en nog even 10 minuten gewacht.

RedBaron + BlackBaron, firespree, gerwin + kameraad, Jeko en ik zijn gezamelijk naar de auto's gelopen. Dat was ook wel handig want ik had de weg echt niet terug gevonden. :bonk: Om in het park te komen moesten wij een brug over. We hadden onze auto geparkeerd in de stad zelf. Dus wij staan te wachten om de brug op te kunnen, staan er een paar jongens uit Deventer. Die hadden het zo te horen ook erg gezellig gehad. Waren de hele tijd aan het zingen. Ook het Wilhelmus. Dat was echt lachen. Midden in Duitsland hoor je het Wilhelmus van een stel Nedelanders.

Eenmaal over de brug, gingen we allemaal een kant op. We gaven elkaar een hand en liepen naar onze auto's. Eerst nog een poosje gezeten bij de auto, omdat we gezien hadden dat alle wegen vast stonden. Na een kleine 20 minuten zijn we toch maar gaan "rijden". Het was zo druk door het feest en de kermis en als je Bonn uit wou, was er maar 1 rijstrook beschikbaar, dus iedereen moest ritsen. En 1 kilometer verderop, liep er een invoegstrook die ook op die weg was aangesloten. We hebben ongeveer 40 minuten gedaan over 2,3 kilometer. :D. Eenmaal Bonn voorbij konden we erg goed doorrijden. Ik keek op de navigatie en zag staan dat ik nog 260 kilometer moest rijden. Arme ik. :cry:.

Ik heb redelijk door kunnen rijden. De hele tijd 140+ gereden. Na 2,5 uur waren we bij het huis van Jeko. Daar hebben we Jeko afgezet. Gerwin + kameraad en ik moesten nog 12 minuten naar mijn huis rijden, waar Gerwin de auto had neergezet. Om 04:50 waren we bij mijn huis. Ik kon naar bed, alleen Gerwin moest nog een poosje rijden naar Roden. Ik hoop dat hij heel is aangekomen.

Verder wou ik iedereen bedanken. Alle freaks, de Duitsers, Weco en de mensen die ik vergeten ben.

TIP: Aan eten en drinken kom je in het park niet te kort. Als het volged jaar weer goed weer is, neem ik alleen geld mee. Er is echt van alles te koop.

Filmen is niet echt nodig. Red Baron was erook. Ik heb alleen genoten van de vuurwerkshow. :D

Laatst bewerkt:
Was gezellig idd jongens. Na thuiskomst rond 04:00 uur meteen even de film gerenderd en deze stond vannacht daarom al online :D

Voor wie het nog niet gezien heeft:

Filmpje! (350MB)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie foto's! heb duidelijk wat gemist :cry:

volgend jaar beter :D ff de film van Arjan (bedankt man:bye:) downloaden en bekijken :D

Red Baron en zijn vaste fotograaf.

Die vaste fotograaf heeft ook een naam hoor :D, Blackbaron met zun EOS 40D :D.

Maar de show was gewoon TOP. Weco laat weer zich weer eens van een kant zien wie ik van zo'n bedrijf eigelijk verwacht.

Werden we in knokke nog dood gegooit door weco met blokken en potjes waren die hier ver te zoeken. Qua mortier stellingen stond er niet veel dachten we te zien. Echter daar vergisten we ons toch wel, de ene studata na de andere werd geschoten. Geweldig gewoon met een prachtige finale.

Al met al was het reuze gezellig zo met de bekende club bij elkaar. Zelfs nog beetje aangepapt met wat duitsers waar ik zelfs champange van kreeg.
(tja ik versta en spreek heel goed duits)

De terugweg was wat minder omdat kennelijk iedereen na afloop de auto in stapte om gezellig in de file te gaan staan. Al met al waren we rond 4.30 weer thuis.

Laatst bewerkt:
Die vaste fotograaf heeft ook een naam hoor :D, Blackbaron met zun EOS 40D :D.

Excuses, ja ik heb gister zoveel freaks ontmoet dat me soms een naam/nickname ontgaan is. Ik heb het even verbeterd. :D. Gerwin had je nog een sms gestuurd. Toen stonden wij net in de file naar de snelweg toe. En jullie stonden volgens Gerwin nog in die wijk. Het was echt druk op de terugweg in en om Bonn.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan