Bonn 3 - 05 - 2008

Ik heb er vette zin in!! Weer een weekendje lang lekker over vuurwerk ouwehoeren en tussen de gezellige mensen zijn!:cool:

Ik hoor allemaal verhalen over een Barbecue? Kan ik me ergens opgeven? Of is het een gesloten BBQ'tje. Dit laatste kan ik me wel een beetje voorstellen als dat zo is. :p

Nou ja ik wacht braaf op een antwoord. :bye:

Wordt een soort van mini meeting in Bonn.

De volgende personen hebben aangegeven te zullen gaan:

Red Baron
Moontan
Omepje
Ralph
Pyro-D
Pyromaniac
Ruben 3
Thunderking

Niemand vergeten?

Ik denk dat het lijstje zo ongeveer klopt. Jeroen gaat denk ik niet meer mee. :p

kvind dat filmpje van 2007 totaal niks eigenlijk.. weinig bijzonders.. redelijk standaard.. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
kvind dat filmpje van 2007 totaal niks eigenlijk.. weinig bijzonders.. redelijk standaard.. :D

Ik respecteer je mening, smaken verschillen nu eenmaal
Maar uit alle verslagen van de mensen die bij de show geweest zijn blijkt iedereen positief, sommige zelfs lyrisch te zijn.
Ik heb de show op film gezien, en ik vind het een spektakel
Ik denk dat jij dan ook redelijk alleen in je mening staat.

:bye:

Ik ben er ook weer bij :handsup: Heb met wat crewleden van AVP afgesproken die kant op te rijden om een uurtje of 2. En deze keer zonder m'n vriendin want die heb een dikke buik bezorgd hehe :D

Yes we will be there to with much other Freaks from Feuerwerk.net. I think about 10 or 15 People.

This year Pagano will shooten with Weco to Italian Music (Bocelli, Ramazotti....)

I think Time to say goodby should be the Final and i look forward to a great golden Display at the End :thumbsup:

Yes and each of us had a BBQ with us :D

Thanks for your info Alexander.
We look forward to a great performance in Bonn
Perhaps we,ll meet in the busy stuff.
But i think you will take a good place to film.
There will be a lot of dutch people in Bonn.

Have a nice day in Bonn

i2q4ps.jpg

The red Point is our Place to film

Daan is er dit jaar ook bij ter ondersteuning van het PW-Team dus ik zie jullie daar wel verschijnen!
Ben benieuwd vorig jaar zag er wel netjes uit!

Ik ben morgen ook aanwezig in Bonn. Wordt weer een geniale show denk ik zo. :)
Camera laat ik mooi thuis, genieten van het vuurwerk met een biertje in je hand is ook weleens lekker.

Yes we will be there to with much other Freaks from Feuerwerk.net. I think about 10 or 15 People.

This year Pagano will shooten with Weco to Italian Music (Bocelli, Ramazotti....)

I think Time to say goodby should be the Final and i look forward to a great golden Display at the End :thumbsup:

Yes and each of us had a BBQ with us :D

Hey Alex! i love italian music, especialy if they using it in a pyromusical!

I will be there to , together with Gerdo and Daan (Firespree)! save a little spot for us Alex :p i will bring a little BBQ and some meat i think :)

Dat wordt een te gekke meeting schat ik zo in! Gelukkig ga ik toch nog mee:cool:
AVP, PW, VWC, FPM, en dan nog die duitse freaks:p lekker hoor:cool:

En ik vind dat er een groepsfoto moet komen! Een grote vriendengroep met de zelfde hobby, kan toch niet meer stuk :cool:

voorbeeldje

*foto*
van links naar rechts: r@lph, Mattenfreak, Gerwin ............
*3 uur later* ...en de laatste aan de rechterkant is Firespree

Ik baal er wel van nu ik hoor wat de muziek is, maar ik moet helaas morgenavond mijn auto wegbrengen voor een koprevisie. Het is niet anders, er zal genoeg gefilmd worden zo te zien dus dan moet ik het daar maar mee doen.

Iedereen die gaat, veel plezier met het mooie weer, de freaks, de BBQ's en de hopelijk fantastische show!

59844725cs6.jpg

Last year i was standing near the green spot, i could not find any other "freaks", after the show i found out that they were standing at the yellow spot, closest to the fireworks. so take a look at the yellow spot if you want to meet some freaks :D

Weet iemand toevallig een straat die dicht bij het park ligt? Dit ivm navigatie.

De Strässchensweg, de Johanniterstrasse of de Achim-von-Arnim-Strasse :)

Deze hele wijk is gratis parkeren. Vanaf daar loop je via een bruggetje zo het park in, rechts aanhouden onder een viaduct door en dan nog een stukje rechtdoor en je komt zo bij de vijver.

Aan te raden is na afloop nog een uurtje te blijven hangen, totdat de grote drukte weg is.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan