funkyi
VWC lid
Top, net even bij mijn dealer langsgereden en ook kunnen ruilen gelukkig!
Wat heb je er voor in de plaats kunnen regelen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Top, net even bij mijn dealer langsgereden en ook kunnen ruilen gelukkig!
Wat heb je er voor in de plaats kunnen regelen?
Ik heb er schijnbaar 1 gekocht voor €15. Kan toch niet kloppen? Weet niet meer hoe&wat wanneer ik bestelde, maar dit vind ik erg jammer.
Alles kan, maar net wat je hebt besteld natuurlijk. Maar in principe zijn ze vanuit vuurwerkmania 3 halen, 1 betalen.
Ze kunnen het natuurlijk heel slim los in de verkoop gedaan hebben, maar dan zou ik er volgend jaar toch lekker voorbij rijdenWaar als ik mag vragen?
Alles kan, maar net wat je hebt besteld natuurlijk. Maar in principe zijn ze vanuit vuurwerkmania 3 halen, 1 betalen.
Ze kunnen het natuurlijk heel slim los in de verkoop gedaan hebben, maar dan zou ik er volgend jaar toch lekker voorbij rijdenWaar als ik mag vragen?
Hier hetzelfde ik had hem 4 x besteld dus 12 cakes. Ze wilden me er 4 meegeven omdat er niks over bekend was dat het 3=1 is. Uiteindelijk waren ze niet op geleverd? Terwijl ik er wel 4 heb gekregen
Heb netjes via de vuurwerkmania site besteld. Kan me ook niet voorstellen dat ik deze los voor €15 heb aangeschaft. Om welke locatie het gaat maakt niet zozeer uit, denk ik.
(Op de afhaalbon staat ook achter 1 + 1 gratis artikelen ''1 stuk''. Hierdoor geen idee waar ik recht op heb....)
Op 3 lijkt me? Dat heb je toch besteld.
En heb je dan wel geld teruggekregen?
Ik heb vervanging gekregen voor de 8 die ik niet mee kreeg. 2 cakes van evolution
Vorig jaar ook 3x de fearsome farao gekregen.. ik hoop nu toch echt dat ik morgen gewoon 3x Bonbini Palm krijg waarvoor ik betaald heb.
Had in augustus via Vuurwerk Per Doos 10x Bonbini Palm besteld en kreeg ze vanochtend allemaal mee.