Boete, cat 2 afsteken buiten de toegestane afsteektijden.

Heb mn vog al gehad. werk in de zorgsector. een eventuele aanvulling wordt doorgegeven aan de werkgever?

Heb mn vog al gehad. werk in de zorgsector. een eventuele aanvulling wordt doorgegeven aan de werkgever?
Volgens mij niet, alleen bij binnenkomst. Heb al meerdere keren VOG aan moeten leveren. Daarna nooit updates of wat dan ook.

Vuurvriendjes,

Voor iedereen die denkt te gaan stoken, hierbij een stukje uit Richtlijn voor strafvordering vuurwerkdelicten. Met behulp van onderstaande tabel kan je misschien een betere inschatting maken of je de sanctie kan dragen mocht je tegen de lamp lopen.
Ik was van plan om gewoon een show te schieten, maar op basis van onderstaande zou de GeldBoete neerkomen op 750,- Dat komt overeen met mijn budget voor het showtje. Zet de boel toch in een ander perspectief.

Deze tabel geldt voor het vuurwerk dat is aangewezen via het RACT als consumentenvuurwerk.

vuurwerkdelicten.jpg

Vuurvriendjes,

Voor iedereen die denkt te gaan stoken, hierbij een stukje uit Richtlijn voor strafvordering vuurwerkdelicten. Met behulp van onderstaande tabel kan je misschien een betere inschatting maken of je de sanctie kan dragen mocht je tegen de lamp lopen.
Ik was van plan om gewoon een show te schieten, maar op basis van onderstaande zou de GeldBoete neerkomen op 750,- Dat komt overeen met mijn budget voor het showtje. Zet de boel toch in een ander perspectief.

Deze tabel geldt voor het vuurwerk dat is aangewezen via het RACT als consumentenvuurwerk.

Bekijk bijlage 57372
HOe gaat om agent aantonen dat jij hem hebt aangestoken dan?

Vuurvriendjes,

Bekijk bijlage 57372

is de gb per artikel of geheel? Dus stel ik wordt net over de grens staande gehouden met 20kg vuurwerk, dan lever ik t vuurwerk in en krijg ik een boete van 100 eu?

Wanneer gaat dit in?

Is nu ook al zo.
Iedere strafbeschikking van 100 of meer levert een aantekening op in het strafblad.
Afhankelijk voor welke functie je een vog aanvraag word gekeken naar de documentatie en of de vog afgegeven word. Als je dus in de zorg werkt ofzo zal een vuurwerk aantekening waarschijnlijk geen belemmering zijn. Maar voor iemand die zijn vuurwerk certificaten wil aanvragen of vernieuwen zal dit vast een probleem opleveren

Wat is de boete als ik buiten de gestelde tijden vuurwerk afsteek?

De boete voor het afsteken van toegestaan consumentenvuurwerk buiten de vastgestelde tijden is €100,-.

(Niks over strafblad of wat dan ook)

Bron politie.nl

We tillen echt te zwaar aan 'aantekening' en 'strafblad', denk ik. Lijkt er meer op dat het geadministreerd word en dat je bij meeerdere malen recidive 20 uur taakstraf krijgt.

@Frelst: maak je er 4 showtjes van.
HOe gaat om agent aantonen dat jij hem hebt aangestoken dan?

@TCDD: Ik zeg niet dat de pakkans groot is. Maar lees de tabel maar eens goed. Op het moment dat oom agent toevallig langs komt rijden als jij je spulletjes naar buiten draagt, ben je al de Sjaak. Ook niet iedere diender is van plan om op te treden, maar je moet net de pech hebben een pennenlikker te treffen.

@San71: Tja, dat zou het gevolg reduceren.

@Frelst ik weet niet of je elektronisch schiet of doorgelont. In geval van doorgelont moeten ze je echt pakken op dat je het lontje aansteekt. De kans daarop is erg klein natuurlijk in geval van 1 lontje.

Wat is de boete als ik buiten de gestelde tijden vuurwerk afsteek?

De boete voor het afsteken van toegestaan consumentenvuurwerk buiten de vastgestelde tijden is €100,-.

(Niks over strafblad of wat dan ook)

Bron politie.nl

We tillen echt te zwaar aan 'aantekening' en 'strafblad', denk ik. Lijkt er meer op dat het geadministreerd word en dat je bij meeerdere malen recidive 20 uur taakstraf krijgt.

Zie onderstaande voor meer info:

https://www.ls-advocatenstrafrecht.nl/verklaring-omtrent-gedrag-en-strafblad

@Frelst ik weet niet of je elektronisch schiet of doorgelont. In geval van doorgelont moeten ze je echt pakken op dat je het lontje aansteekt. De kans daarop is erg klein natuurlijk in geval van 1 lontje.

Ik vraag me echt af of ze je echt moeten zien tijdens het afsteken, want stel dat oom agent langs loopt en jij net voordat moment een cake hebt afgestoken en er naast staat, dat hij je dan misschien alsnog kan bekeuren

Een 50 kilo show is toch ook leuk. Neerzetten en de fik erin.

Max 200 boete.

Niet dat ik er ervaring mee heb, maar ik verwacht op basis de Richtlijn voor strafvordering vuurwerkdelicten toch echt een ander (substantieel hoger) schikkingsvoorstel dan dat jij nu suggereert.

Ik vraag me echt af of ze je echt moeten zien tijdens het afsteken, want stel dat oom agent langs loopt en jij net voordat moment een cake hebt afgestoken en er naast staat, dat hij je dan misschien alsnog kan bekeuren

Dan gooien ze het op het voorhanden hebben van vuurwerk.

Back
Bovenaan